Gå til innhold

Var ikke klar for forhold plutselig..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd å date noen, og tro at man faktisk var sammen, for så at han slipper en bombe om at han ikke er interessert i forhold og ikke har utviklet skikkelige følelser, når alt indikerte på det motsatte? Føler meg så himla lurt og skuffa. Vi hadde datet i over et halvt år.. Gav så mye av meg selv, også bare dropper han ut som om ingenting.. :( Er så sint.

Anonymkode: 113c8...552

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevd sånne. Jeg var tydeligvis god nok i senga, men ikke som kjæreste. Move on! Ikke kast bort mer energi på han.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Idéen om et forhold er fristende og spennende for noen, men når det kommer til utførelsen så er man bare ikke moden nok. Som hun andre sa "move  on"

Endret av Mæn40
Skrivefeil
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For mange ganger. Orker ikke menn pga av sånne ting. 

Anonymkode: 86235...cb1

AnonymBruker
Skrevet

Forståelig. Forhold er noen forferdelige greier.

Anonymkode: 8075f...645

AnonymBruker
Skrevet

Vært gjennom det samme. Trodde vi var så og si sammen, før det tikket inn en melding på telefonen hans fra en annen dame. Spurte ham da om han holdt på med andre (bare jeg som var dum nok til å anta at vi var ekslusive) hvorpå han svarte at det var greit med back ups i tilfelle vi to ikke fungerte.. jeg sa jeg hadde ønske om at vi holdt oss kun til hverandre, og at jeg ikke var interessert i å holde på med andre. Så, dagen etter fikk jeg melding på Facebook om at 

«Jeg tror ikke vi passer sammen.»

Det gikk fra blå himmel og det å tro at jeg hadde funnet «the one» og at alt var kjempeperfekt, til å gå helt til helvete. Jeg er fremdeles ikke over han, et halvt år senere. Aldri har noe gjort så vondt.

Anonymkode: ea32a...5c3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dumpet mange på den måten. Det var det som føltes riktig for meg å gjøre, og dersom jeg ikke hadde gjort det hadde jeg lurt begge. Jeg har ikke skrevet under på en kontrakt som sier at jeg må være sammen med noen en viss tid. Det har vært forskjellige grunner til slike dumpinger og jeg angrer ikke på noen av de.

Anonymkode: dffd9...4ca

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har dumpet mange på den måten. Det var det som føltes riktig for meg å gjøre, og dersom jeg ikke hadde gjort det hadde jeg lurt begge. Jeg har ikke skrevet under på en kontrakt som sier at jeg må være sammen med noen en viss tid. Det har vært forskjellige grunner til slike dumpinger og jeg angrer ikke på noen av de.

Det slår deg ikke at du antagelig har noen psykologiske problemer du gjerne trenger hjelp med når du havner i den situasjonen gang på gang? Jeg forstår ikke at når man har den selvinnsikten du har: hvorfor involvere seg med noen i det hele tatt? Man er jo bra hjernedød om man tror det kommer noe annet en vondt ut av det. De aller fleste kvinner vil ha forhold, så om du ikke er interessert i det: hva med å bare holde seg unna kvinner, fremfor såre og potensielt ødelegge mennesker med å dra dem inn i dritten din? Det er jo bare sykelig å drive å tenke: det var best for meg, så da var det best for begge. Hallo liksom, de hadde hatt det bedre om de aldri hadde truffet deg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det slår deg ikke at du antagelig har noen psykologiske problemer du gjerne trenger hjelp med når du havner i den situasjonen gang på gang? Jeg forstår ikke at når man har den selvinnsikten du har: hvorfor involvere seg med noen i det hele tatt? Man er jo bra hjernedød om man tror det kommer noe annet en vondt ut av det. De aller fleste kvinner vil ha forhold, så om du ikke er interessert i det: hva med å bare holde seg unna kvinner, fremfor såre og potensielt ødelegge mennesker med å dra dem inn i dritten din? Det er jo bare sykelig å drive å tenke: det var best for meg, så da var det best for begge. Hallo liksom, de hadde hatt det bedre om de aldri hadde truffet deg. 

1) Jeg er kvinne.

2) Jeg er samboer med verdens beste mann på 6. året.

3) Det var faktorer som viste seg å gjøre meg og de andre til fullstendig upassende som par.

Slutt å skrik om psykiske problemer bare for at du ikke får alt du vil ha. Din oppførsel her er kanskje en av grunnene til at du ikke blir valgt. Så du mener det beste for deg at jeg lyver og sier jeg elsker deg år etter år er bedre enn at jeg avslutter forholdet? Det er helt sykt. Da er ikke på jakt etter kjærlighet i hvertfall.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som mann har jeg avsluttet "forhold" litt inn i datingen men jeg har prøvd å aldri gi inntrykk av at vi er eksklusive men om jeg føler dama blir vel pågående avslutter jeg det.

Det kan være mange grunner til at jeg har avsluttet med noen tidligere. 

Hun er for masete, jeg har opplevd å bli "stalket", hun har et ustabilt forhold til familien sin, hun har hatt barn som oppførte seg ufordragelig og aldri fikk tilsnakk når de feks dro en katt i halen osv, sexen var dårlig, hun sa hun aldri gav oralsex, små hint om at damen ikke er en positiv person og snakker ned andre, massiv skjult gjeld men fremdeles impulskjøp og nye lån/avbetalinger.

Det sies at den ekte adferden til en person man dater kommer frem etter 2-3 mnd og i min erfaring stemmer det.

Mye av problemet skyldes også den unormalt enkle tilgangen på potensielle partnere via nettdating/apper.

Mange blir nok fanget i en lek med seg selv om å alltid jakte noe bedre som dukker opp.  Personer som bruker tinder hele tiden bør man være obs på.

Anonymkode: d36e5...a3d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...