Gå til innhold

Pappa har fått kreft.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har faktisk nesten forventet at noe snart "måtte" skje pga hans livsstil. Dessverre brukte han veldig sjelden solbeskyttelse og har vært veldig mye i solen igjennom livet. Nå måtte ha fjerne en føflekk og ble kalt tilbake fordi resultatene ikke så bra ut. Han må fjerne enda mer av området rundt føflekken.

Det eneste jeg kan gjøre er å ta hver dag som den kommer og håpe på det beste for ham. Foreløpig har jeg ikke reagert noe særlig, jeg bare prøver å holde det litt på avstand inntil flere resultatet er klare. 

Har alltid hørt at det er lurt å dele tankene sine med noen, så det er derfor jeg valgte å skrible ned litt her inne. Jeg har heldigvis også en fantastisk kjæreste som støtter meg nå. 

Alle gode tanker til dere andre her inne som opplever sorg. 

Anonymkode: b16b3...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du. Gode klemme til deg. Kreft er en utrolig dum sykdom å få. Virker som det bare er flere som får denne diagnosen, uavhengig av livsstil.

Kjenner flere med hudkreft som har blitt friske. Hudkreft er heldigvis ikke så veldig aggressiv krefttype og er en type kreft med gode prognoser. Krysser fingrene for deg og dine.

Kreftforeninga har en støttelinje du kan ringe dersom du har spørsmål eller synes ting er vanskelig. De er veldig flinke.

Stor klem til deg❤️

Anonymkode: efd25...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...