AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Vet du om noen sangtekster som kan relateres til depresjon? Post gjerne teksten her. Anonymkode: 3a8d9...6ea
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 Akkurat nå, Siv85 skrev: Styggen på ryggen? Ja, den er fin. Anonymkode: 3a8d9...6ea
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 These days - Ane Brun Anonymkode: 05ba9...d73
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #5 Skrevet 4. august 2018 Her deler av en sangtekst til en sang som jeg ofte hører på. It's never too late av Three days grace. This world will never be what I expected And if I don't belong, who would have guessed it? I will not leave alone everything that I own To make you feel like it's not too late It's never too late Even if I say it'll be alright Still I hear you say you want to end your life Now and again we try to just stay alive Maybe we'll turn it all around because it's not too late It's never too late No one will ever see the side reflected And if there's something wrong, who would have guessed it? And I have left alone everything that I own To make you feel like it's not too late It's never too late Anonymkode: 3a8d9...6ea
Gjest Optimo Skrevet 4. august 2018 #7 Skrevet 4. august 2018 Eidsvåg sin "Eg ser"? Det sniker seg inn noe jesuseri helt til slutt da. Eg ser at du e trøtt men eg kan ikkje gå alle skrittå for deg Du må gå de sjøl men eg vil gå de med deg Eg vil gå de med deg Eg ser du har det vondt Men eg kan ikkje grina Alle tårene for deg Du må grina de sjøl Men eg vil grina med deg Eg vil grina med deg Eg ser du vil gi opp Men eg kan ikkje leva livet for deg Du må leva det sjøl Men eg vil leva med deg Eg vil leva med deg Ser at du er redd Men eg kan ikkje gå i døden for deg Du må smaka han sjøl Men eg gjer død til liv, for deg Eg gjer død til liv for deg Eg gjer død til liv for deg
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #8 Skrevet 4. august 2018 Takk for sangene som dere poster. Anonymkode: 3a8d9...6ea
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. august 2018 #9 Skrevet 4. august 2018 Going under med Evanescence + sannsynligvis en drøss med sanger fra samme artist.
Gjest Optimo Skrevet 4. august 2018 #10 Skrevet 4. august 2018 Denne handler egentlig om en som faller i koma. Men jeg syns depresjon også kan rime, jeg kan liksom se for meg den apatiske, triste. Og de pårørende som står rundt og ikke vet hva de skal gjøre. Dream Theater med sangen "Vacant". Hey you, hey you I'm right here Conscience fading Can't get through Oh Lord Helpless Confused Head swayed, Eyes glazed, And mine teared She's losing control What can I do? Her vacant eyes Black holes Am I losing you?
Gjest Stella Rose Skrevet 4. august 2018 #11 Skrevet 4. august 2018 (endret) Endret 4. august 2018 av Stella Rose
Arabella Skrevet 4. august 2018 #12 Skrevet 4. august 2018 (endret) FOR THE GOOD TIMES-----KENNY ROGERS Endret 4. august 2018 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #13 Skrevet 4. august 2018 A million suns are glowing in the night Everything is quiet Except for all the voices in my head That say your name Tonight I'm letting go About to give in I surrender myself Into the arms of a beautiful stranger I surrender myself to you - to you I surrender myself Into the arms of a beautiful stranger I surrender myself to you - to you There's only one bridge left for me My heart is almost free Beautiful by my side But all I think about is you And tonight I'm letting go About to give in I surrender myself Into the arms of a beautiful stranger I surrender myself to you - to you I surrender myself Into the arms of a beautiful stranger I surrender myself to you - to you Who really loves me You really love me My beautiful stranger You really love me like I love you Anonymkode: ae6de...e6d
dillyduzit Skrevet 4. august 2018 #14 Skrevet 4. august 2018 (endret) Prozak - Until Then Linkin Park - Numb Linkin Park - One More Light Linkin Park - In The End Endret 4. august 2018 av dillyduzit 1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #15 Skrevet 4. august 2018 Weak - Daphne Khoo The doctor said - Chloe Adams Berre la meg vær - Eva Weel Skram Masken - Ole Paus (Disguise Lene Marlin) Recover - Natasha Bedingfield Skyfri himmel - Bjørn Eidsvåg Alle snakker sant - Siri Nilsen Jeg vet - Siri Nilsen Det går over - Trygve Skaug Det hemmelige landet - Henning Kvitnes Til it happens to you - Lady Gaga Nobody knows - Maria Haukaas I believe - Christina Perri Human - Christina Perri Tag min hånd - Sarah West Beauty from pain - superchick Courage - superchick Stand in the rain - superchick Anonymkode: 00da3...899
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #16 Skrevet 4. august 2018 Det kommer jo selvsagt an på hvordan man tolker sangene, de har ulike "dybdegrader", og mange kan gjerne tolke dem på andre vis. Men sjekk ut disse: * Fight Song med Rachel Platten * Stronger (what doesn't kill you) med Kelly Clarkson * Wake Me Up med Avicii (teksten er alvorlig, selv om melodien er lystig). Anonymkode: 72cda...794
Muscae Skrevet 4. august 2018 #17 Skrevet 4. august 2018 I'm tired of weaknessTired of my feet of clayI'm tired of days to comeI'm tired of yesterdayAnd all the worn out things that I ever saidNow it's much too lateThe words stay in my head So the day will begin againTake comfort from meIt's up to you nowYou're still here and you'll dig in againThat's comfort to youIt's up to you nowSo pariah you'll begin againTake comfort from meAnd I will take comfort from you I'm tired of FacebookTired of my failing healthI'm tired of everyoneAnd that includes myselfWell being alone nowIt doesn't bother meBut not knowing if you areThat's been hell you see So the day will begin againTake comfort from meIt's up to you nowYou're still hereAnd you'll dig in againThat's comfort to youIt's up to you nowSo pariah you'll begin againTake comfort from meIt will take time Don't you worryDon't worry about a thing'Cause nothing really diesNothing really ends Låtskrivere: Steven John Wilson
Oddy Skrevet 4. august 2018 #18 Skrevet 4. august 2018 (endret) Har en sang som jeg ikke lenger klarer å høre på siden den minnet meg eksakt om min depresjon for mange år siden. Hadde det ikke vært for venner og familie hadde jeg nok druknet inn i mørke. Heldigvis dro de meg ut av det. Mayday! Mayday!The ship is slowly sinkingThey think I'm crazy but they don't know the feelingThey're all around me,Circling like vulturesThey wanna break me and wash away my colorsWash away my colors Take me high and I'll singOh you make everything okay (okay, okay)We are one in the sameOh you take all of the pain away (away, away)Save me if I becomeMy demons I cannot stop this sickness taking overIt takes control and drags me into nowhereI need your help, I can't fight this foreverI know you're watching,I can feel you out there Take me high and I'll singOh you make everything okay (okay, okay)We are one in the sameOh you take all of the pain away (away, away)Save me if I becomeMy demons Take me over the walls belowFly foreverDon't let me goI need a savior to heal my painWhen I become my worst enemyThe enemy Take me high and I'll singyou make everything okayWe are one in the sameyou take all of the pain away Take me high and I'll singOh you make everything okay (okay, okay)We are one in the sameOh you take all of the pain away (away, away)Save me if I becomeMy demons Take me high and I'll singOh you make everything okay (okay, okay)We are one in the sameOh you take all of the pain away (away, away)Save me if I becomeMy demons Endret 4. august 2018 av Oddy
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #19 Skrevet 4. august 2018 Seasons in the sun Anonymkode: 20e47...04c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #20 Skrevet 4. august 2018 6 minutter siden, Oddy skrev: Har en sang som jeg ikke lenger klarer å høre på siden den minnet meg eksakt om min depresjon for mange år siden. Hadde det ikke vært for venner og familie hadde jeg nok druknet inn i mørke. Heldigvis dro de meg ut av det. Mayday! Mayday!The ship is slowly sinkingThey think I'm crazy but they don't know the feelingThey're all around me,Circling like vulturesThey wanna break me and wash away my colorsWash away my colors Take me high and I'll singOh you make everything okay (okay, okay)We are one in the sameOh you take all of the pain away (away, away)Save me if I becomeMy demons I cannot stop this sickness taking overIt takes control and drags me into nowhereI need your help, I can't fight this foreverI know you're watching,I can feel you out there Take me high and I'll singOh you make everything okay (okay, okay)We are one in the sameOh you take all of the pain away (away, away)Save me if I becomeMy demons Take me over the walls belowFly foreverDon't let me goI need a savior to heal my painWhen I become my worst enemyThe enemy Take me high and I'll singyou make everything okayWe are one in the sameyou take all of the pain away Take me high and I'll singOh you make everything okay (okay, okay)We are one in the sameOh you take all of the pain away (away, away)Save me if I becomeMy demons Take me high and I'll singOh you make everything okay (okay, okay)We are one in the sameOh you take all of the pain away (away, away)Save me if I becomeMy demons Litt off topic, men siden det er min tråd så er det vel greit. Hva hjalp deg ut av depresjonen? Jeg er midt i en alvorlig depresjon nå og ingenting hjelper, ikke samtaleterapi i alle fall, medisiner har jeg ikke turt å prøve ennå. Jeg trenger virkelig råd om hva som kan fungere. Anonymkode: 3a8d9...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå