AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Kan begynne å si at jeg har vært hos legen med dette, men får helt bra nok svar på hva det kan vær. Men kanskje noen andre her har det eller har opplevd det før og vet hva det er? har i over 1 år nå hatt utrolig vondt i føttene hver morgen og når jeg har ligget / sittet i ro en stund. Grusomt å stå opp, i begynnelsen verket det kun i tåa og så under føttene og nå er det over alt. Har kjøpt skikkelig sko men kngenting hjelper og føler der bare blir verre... tips ? Eller noe annet jeg burde sjekket hos legen :) Anonymkode: f09c1...188
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 Ville sjekket opp dette: plantar fasciitis Trenger ikke være hva du har, men den «vont spesielt om morgen og etter å ha sittet i ro», får dette til å lyse opp i mitt hode en lege vil jo være bedre rystet til å avgjøre hva som fakrisk er galt men hadde nok selv nevnt det til legen som et alternativ Anonymkode: 6071b...e75
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 Kan det være Plantar Fascitt? Gå til en fysioterapeut så kan de hjelpe deg. https://www.kk.no/helse/har-du-vondt-under-fottene-nar-du-gar-68662970 Anonymkode: 2ee20...3ed
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville sjekket opp dette: plantar fasciitis Trenger ikke være hva du har, men den «vont spesielt om morgen og etter å ha sittet i ro», får dette til å lyse opp i mitt hode en lege vil jo være bedre rystet til å avgjøre hva som fakrisk er galt men hadde nok selv nevnt det til legen som et alternativ Anonymkode: 6071b...e75 Det står jo at jeg har vært hos legen :) men kan nevne det og Anonymkode: f09c1...188
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #5 Skrevet 4. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det være Plantar Fascitt? Gå til en fysioterapeut så kan de hjelpe deg. https://www.kk.no/helse/har-du-vondt-under-fottene-nar-du-gar-68662970 Anonymkode: 2ee20...3ed Ja det har jeg ikke tenkt på en gang, å gå til fysioterapeut for det! Takk!:) Anonymkode: f09c1...188
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #7 Skrevet 4. august 2018 5 minutter siden, Miss moneypenny skrev: Følger da jeg sliter med det samme! Uff! Har du vært til legen med det ? Anonymkode: f09c1...188
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #8 Skrevet 4. august 2018 Hvilke undersøkelser gjorde fastlegen av deg og hva sa h*n til deg? Anonymkode: b31e0...f2e
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #9 Skrevet 4. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står jo at jeg har vært hos legen men kan nevne det og Anonymkode: f09c1...188 Ja leste det, men tolket det som om du var under utredning. Jeg har selv hatt fastlege som jeg selv måtte komme med «kan det være...?». Bra tips å flatisk oppsøke en fysioterapaut Anonymkode: 6071b...e75
Miss moneypenny Skrevet 4. august 2018 #10 Skrevet 4. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Uff! Har du vært til legen med det ? Anonymkode: f09c1...188 Nei ikke enda, har akkurat gått gravid i intens varme, fått mye vann i føttene som nå er på vei bort, har avfeid det med at det var i den forbindelse. Skal straks på 6 ukers kontroll, så jeg tenkte å nevne det da 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå