AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #1 Del Skrevet 4. august 2018 Er det noen her som har forslag til hobby/aktivitet jeg kan starte med, hvor jeg også kan bli kjent med nye mennesker? Jeg vet ikke helt hva jeg liker eller ikke, er åpen for å prøve det meste. Det aller viktigste er at det er sosialt, da jeg omtrent ikke har noe nettverk rundt meg. Jeg ønsker jo også å finne noe jeg kan brenne for, men det finner jeg ut av når jeg får prøvd. Anonymkode: 4d9c9...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 4. august 2018 #2 Del Skrevet 4. august 2018 Kor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #3 Del Skrevet 4. august 2018 44 minutter siden, Hurrahei skrev: Kor? Tror det er best for alle om jeg holder sangstemmen min for meg selv. Men takk for forslag. Anonymkode: 4d9c9...c54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #4 Del Skrevet 4. august 2018 Hva med hjelpekorpset til røde kors? Eller en idrett? Eventuelt kan du jo begynne med pokemon go og melde deg inn i den lokale gruppa 🙂 Anonymkode: 216bd...119 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #5 Del Skrevet 5. august 2018 På 4.8.2018 den 11.35, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har forslag til hobby/aktivitet jeg kan starte med, hvor jeg også kan bli kjent med nye mennesker? Jeg vet ikke helt hva jeg liker eller ikke, er åpen for å prøve det meste. Det aller viktigste er at det er sosialt, da jeg omtrent ikke har noe nettverk rundt meg. Jeg ønsker jo også å finne noe jeg kan brenne for, men det finner jeg ut av når jeg får prøvd. Anonymkode: 4d9c9...c54 jeg har akkurat de samme tankene, nettopp flyttet og har lite nettverk. tenkte å kanskje jobbe litt frivillig, evt en liten helgejobb. eller å melde meg på kurs, feks: språk søm båtførerprøven(drømmer om seilbåt) kalligrafi tegning, maling Anonymkode: a847f...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå