AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #1 Skrevet 4. august 2018 Har disse kvinnene rett? https://www.youtube.com/watch?v=lQCfqyIj6I0 Anonymkode: 1bfb2...c70
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #2 Skrevet 4. august 2018 For å vite hva feminitet er må man kanskje kunne definere det først Anonymkode: 6fdc8...344 5
hocane Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 Jeg er glad for at kvinner er blitt mer som menn. Hadde blitt langt mer vanskelig å få pult ute på byen eller via tinder dersom kvinner hadde vært slik de var på 50 tallet. 4
NO haters please Skrevet 4. august 2018 #4 Skrevet 4. august 2018 3 hours ago, hocane said: Jeg er glad for at kvinner er blitt mer som menn. Hadde blitt langt mer vanskelig å få pult ute på byen eller via tinder dersom kvinner hadde vært slik de var på 50 tallet. De holdt på sånn da også, men det var mer skjult Fordelen med at kvinner er mer som menn er at man ikke trenger forplikte seg til de. De klarer seg selv og er selvstendige økonomisk. Så da trenger man bare pumpe og dumpe de 3
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #5 Skrevet 4. august 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Har disse kvinnene rett? https://www.youtube.com/watch?v=lQCfqyIj6I0 Anonymkode: 1bfb2...c70 Ja, de sier det jo på selveste youtube og da må det være sant. Anonymkode: 6318e...02d 14
AmandaVI Skrevet 4. august 2018 #6 Skrevet 4. august 2018 Tannlegen min maser ustanselig om sårene i munnen min. De er fra hver gang jeg går forbi en fyr med man bun og hipsterskjegg og må bite meg i kinnene for å ikke si at han ser ut som en kjønnsforvirret fotballmamma. Vi lever i farlige tider. 11
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #7 Skrevet 4. august 2018 Jeg gidder ikke se tilfeldige videoklipp fra youtube uten mer info enn det. Enhver tosk kan laste opp video på youtube og det er virkelig ikke vits å kaste bort tiden på mennesker som enten sier selvfølgeligheter, eller tolker ting helt hinsides Femininitet og maskulinitet er egentlig et ord man burde fjerne. Vi snevrer inn hva det betyr å være kvinne eller mann når vi skal begynner å snakke om feminine og maskuline egenskaper. Flere føler at de faller utenfor hva det betyr å være mann eller kvinne fordi de ikke passer disse stereotypene. Om dagens kvinner ikke viser det man ser på som feminine kvaliteter, så betyr det vel at det vi ser på som utbredte feminine kvaliteter ikke er så typisk kvinne som vi tror- for da ville flere hatt dem uavhengig av miljø. Så lenge mennesker er "seg selv" og lever på en måte der de er i kontakt med seg selv uten å skade seg selv eller andre, så er det det viktigste Anonymkode: 997ba...497 11
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #8 Skrevet 4. august 2018 3 timer siden, NO haters please skrev: De holdt på sånn da også, men det var mer skjult Fordelen med at kvinner er mer som menn er at man ikke trenger forplikte seg til de. De klarer seg selv og er selvstendige økonomisk. Så da trenger man bare pumpe og dumpe de Bare å huske på kondom å lydopptaker. Så man slipper barnebidrags svindelen, og falske voldtektsannklager. Anonymkode: 464d4...29f
NO haters please Skrevet 4. august 2018 #9 Skrevet 4. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Bare å huske på kondom å lydopptaker. Så man slipper barnebidrags svindelen, og falske voldtektsannklager. Anonymkode: 464d4...29f jeg har skjult kamera for da har jeg noe å runke til når jeg er ferdig med henne
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #10 Skrevet 4. august 2018 1 minutt siden, NO haters please skrev: jeg har skjult kamera for da har jeg noe å runke til når jeg er ferdig med henne God ide. Men det er jo vanskeligere å plassere hvis man er noe annet sted enn hjemme hos seg selv. Mens lydopptaker er det jo bare å ha i lomma. Og hjemme hos seg selv blir det jo vesentlig værre å dumpe henne etterpå også Anonymkode: 464d4...29f
NO haters please Skrevet 4. august 2018 #11 Skrevet 4. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: God ide. Men det er jo vanskeligere å plassere hvis man er noe annet sted enn hjemme hos seg selv. Mens lydopptaker er det jo bare å ha i lomma. Og hjemme hos seg selv blir det jo vesentlig værre å dumpe henne etterpå også Anonymkode: 464d4...29f Er bare å kaste henne ut
SunnivaOslo Skrevet 5. august 2018 #12 Skrevet 5. august 2018 Kan dere ikke fortelle dette her til familiene til menn som har tatt selvmord da? At det er svært lite maskulint å la følelsene ta overhånd på den måten? At de må manne seg opp og ta seg sammen? 5
hocane Skrevet 5. august 2018 #13 Skrevet 5. august 2018 3 timer siden, SunnivaOslo skrev: Kan dere ikke fortelle dette her til familiene til menn som har tatt selvmord da? At det er svært lite maskulint å la følelsene ta overhånd på den måten? At de må manne seg opp og ta seg sammen? Svake menn tar selvmord du har helt rett
SunnivaOslo Skrevet 5. august 2018 #14 Skrevet 5. august 2018 5 timer siden, hocane skrev: Svake menn tar selvmord du har helt rett Ok fortell dette til dine medmennesker som sliter og fortell det gjerne til deres pårørende og. Det tør du vel ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #15 Skrevet 8. august 2018 På Sunday, August 05, 2018 den 16.02, hocane skrev: Svake menn tar selvmord du har helt rett Patetiske og svake kvinner også... Anonymkode: 49bee...467 2
T-Rex Skrevet 8. august 2018 #16 Skrevet 8. august 2018 On 8/4/2018 at 3:04 PM, NO haters please said: De holdt på sånn da også, men det var mer skjult Fordelen med at kvinner er mer som menn er at man ikke trenger forplikte seg til de. De klarer seg selv og er selvstendige økonomisk. Så da trenger man bare pumpe og dumpe de og betale barnebidraget. 2
hocane Skrevet 8. august 2018 #17 Skrevet 8. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Patetiske og svake kvinner også... Faktisk er det ikke særlig mange kvinner som tar selvmord i forhold til menn. I mange tilfeller gjør de bare "selvmordforsøk" i håpet om å få oppmerksomhet. De tar ofte piller og er ueffektive. Hadde de virkelig ønsket å dø hadde de brukt langt mer effektive metoder slikt menn gjør f eks henging 2
NO haters please Skrevet 8. august 2018 #18 Skrevet 8. august 2018 51 minutter siden, T-Rex said: og betale barnebidraget. skal godt gjøres når en er steril
T-Rex Skrevet 8. august 2018 #19 Skrevet 8. august 2018 2 minutter siden, NO haters please said: skal godt gjøres når en er steril Disse sleipe kvinnfolka klarer sikkert å jukse på DNA-prøven. 2
Gjest Overrasket Skrevet 8. august 2018 #20 Skrevet 8. august 2018 (endret) On 8/4/2018 at 2:50 PM, AnonymBruker said: Jeg gidder ikke se tilfeldige videoklipp fra youtube uten mer info enn det. Enhver tosk kan laste opp video på youtube og det er virkelig ikke vits å kaste bort tiden på mennesker som enten sier selvfølgeligheter, eller tolker ting helt hinsides Femininitet og maskulinitet er egentlig et ord man burde fjerne. Vi snevrer inn hva det betyr å være kvinne eller mann når vi skal begynner å snakke om feminine og maskuline egenskaper. Flere føler at de faller utenfor hva det betyr å være mann eller kvinne fordi de ikke passer disse stereotypene. Om dagens kvinner ikke viser det man ser på som feminine kvaliteter, så betyr det vel at det vi ser på som utbredte feminine kvaliteter ikke er så typisk kvinne som vi tror- for da ville flere hatt dem uavhengig av miljø. Så lenge mennesker er "seg selv" og lever på en måte der de er i kontakt med seg selv uten å skade seg selv eller andre, så er det det viktigste Anonymkode: 997ba...497 Jeg er helt uenig, femininitet og maskulinitet er gode, nyttige ord som formidler konkret innhold. Det å ha og bruke ordene er ikke i seg selv en trussel mot enkeltmenneskets frihet til å utfolde seg selv. Det er ikke en motsetning mellom å være en frigjort kvinne og en feminin kvinne. Det er ikke en motsetning å være en sterk kvinne og en feminin kvinne. Det er ikke et motsetning mellom å være en intelligent kvinne og en feminin kvinne. Jeg beundrer sterke, smarte og frigjorte, feminine kvinner som vet at fine, saklige ord ikke automatisk er en tvangstrøye. Endret 8. august 2018 av Overrasket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå