AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Hei, på fredag for en uke siden kjøpte jeg en macbook, etter 2 dager ville den ikke lade. Jeg leverte den inn på eplehuset til service, siden den va så ny, fikk jeg en ny macbook i går. Nå når jeg prøver å lade den går det ikke ann. Laderen lyser ikke og macen lader ikke. Jeg har prøvd flere stikkontakter og skjønner ikke hva som er galt? Skal jeg levere den inn igjen? Anonymkode: ae200...501
Hadley Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Lever den tilbake og kjøp en laptop i stedet. Apple er trash.
tdm900 Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, på fredag for en uke siden kjøpte jeg en macbook, etter 2 dager ville den ikke lade. Jeg leverte den inn på eplehuset til service, siden den va så ny, fikk jeg en ny macbook i går. Nå når jeg prøver å lade den går det ikke ann. Laderen lyser ikke og macen lader ikke. Jeg har prøvd flere stikkontakter og skjønner ikke hva som er galt? Skal jeg levere den inn igjen? Anonymkode: ae200...501 Er bare ikke mulig at enda en du får er i stykker. Men stikk innom Eplehuset på ny så får du vite
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå