AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Har hatt typer oppigjennom, og samboere, og har alltid brutt pga kjedsomhet, og jeg finner virkelig ikke en som holder meg interessert. Var såpass at jeg meldte meg på gift med første blikk i år. (Ikke hørt noe, så avslag mao) Tinder er helt jævlig, gidder ikke, bare pikkbilder uansett. Hva gjør jeg?? Anonymkode: 27567...983
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 Jobb med deg selv, høres ikke ut som du er klar for noe seriøst forhold. Du må klare å kjede deg, trives i eget selvskap og nyte den rolige hverdagen. Noe skurrer når du aldri har hatt et langvarig forhold, og du bryter fordi du "Kjeder deg". Du skal finne en bestevenn du elsker, hovedfamilie - man dumper ikke familie fordi det ikke er "superspennende" og "Nyforelsket-feeling" hele tia. Anonymkode: 7d6c5...26e 9
Morpheus Skrevet 3. august 2018 #4 Skrevet 3. august 2018 Det blir alltid kjedelig. Hverdagen kommer etter nyforelskelsen. Men du må lære deg å sette pris på den og de små tingene som de som ikke eldes alene gjør. 1
RoH Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har hatt typer oppigjennom, og samboere, og har alltid brutt pga kjedsomhet, og jeg finner virkelig ikke en som holder meg interessert. Var såpass at jeg meldte meg på gift med første blikk i år. (Ikke hørt noe, så avslag mao) Tinder er helt jævlig, gidder ikke, bare pikkbilder uansett. Hva gjør jeg?? Anonymkode: 27567...983 Dopamin på resept. Fungerte sikkert
NO haters please Skrevet 4. august 2018 #6 Skrevet 4. august 2018 Hvorfor er det typens ansvar å holde deg underholdt? Har du vurdert å skaffe deg en hobby? 8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #7 Skrevet 4. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jobb med deg selv, høres ikke ut som du er klar for noe seriøst forhold. Du må klare å kjede deg, trives i eget selvskap og nyte den rolige hverdagen. Noe skurrer når du aldri har hatt et langvarig forhold, og du bryter fordi du "Kjeder deg". Du skal finne en bestevenn du elsker, hovedfamilie - man dumper ikke familie fordi det ikke er "superspennende" og "Nyforelsket-feeling" hele tia. Anonymkode: 7d6c5...26e Hva betyr å jobbe med seg selv? Høres veldig svevende ut. Anonymkode: 34cf4...17a
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #8 Skrevet 4. august 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jobb med deg selv, høres ikke ut som du er klar for noe seriøst forhold. Du må klare å kjede deg, trives i eget selvskap og nyte den rolige hverdagen. Noe skurrer når du aldri har hatt et langvarig forhold, og du bryter fordi du "Kjeder deg". Du skal finne en bestevenn du elsker, hovedfamilie - man dumper ikke familie fordi det ikke er "superspennende" og "Nyforelsket-feeling" hele tia. Anonymkode: 7d6c5...26e 2 timer siden, NO haters please skrev: Hvorfor er det typens ansvar å holde deg underholdt? Har du vurdert å skaffe deg en hobby? Jeg trives veldig godt i eget selskap. Har derfor også mange hobbyer. Skrev aldri at jeg ikke har hatt langvarige forhold. De forholdene jeg har hatt har vart i 4, 5 og 4 år.... Ts Anonymkode: 27567...983 1
NO haters please Skrevet 4. august 2018 #9 Skrevet 4. august 2018 (endret) 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg trives veldig godt i eget selskap. Har derfor også mange hobbyer. Skrev aldri at jeg ikke har hatt langvarige forhold. De forholdene jeg har hatt har vart i 4, 5 og 4 år.... Ts Anonymkode: 27567...983 Men allikevel KJEDER du deg og skylder på mannen Du vet jo hva du går til hver gang. Fellesnevneren for at du feiler er bare deg og at du bruker 4-5 år på å kjede deg igjen. Dette går på deg, så du kan ikke klage over at du eldes alene når du selv har skyld i det Endret 4. august 2018 av NO haters please 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #10 Skrevet 4. august 2018 Når du har mange hobbyer må det jo vært lurt å prøve å møte noen som også praktiserer en av de hobbyene du liker best. Og du vet vel hva som manglet i de forholdene du hadde, hva du savnet å snakke om. Finn en du kan snakke med om disse tingene. Anonymkode: 8b80f...90c 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2018 #11 Skrevet 5. august 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trives veldig godt i eget selskap. Har derfor også mange hobbyer. Skrev aldri at jeg ikke har hatt langvarige forhold. De forholdene jeg har hatt har vart i 4, 5 og 4 år.... Ts Anonymkode: 27567...983 Da har du brukt 13 år av livet ditt på å forstå. Anonymkode: fcb73...043 1
Jr.Garcon Skrevet 6. august 2018 #12 Skrevet 6. august 2018 På 4.8.2018 den 0.12, AnonymBruker skrev: Har hatt typer oppigjennom, og samboere, og har alltid brutt pga kjedsomhet, og jeg finner virkelig ikke en som holder meg interessert. Var såpass at jeg meldte meg på gift med første blikk i år. (Ikke hørt noe, så avslag mao) Tinder er helt jævlig, gidder ikke, bare pikkbilder uansett. Hva gjør jeg?? Anonymkode: 27567...983 Finner ut hva som er årsaken til rastløsheten din og årsaken til at du syns alle menn blir så kjedelige i lengden? Det er sjelden det er "alle andre det er noe feil med", men jeg kan jo ta feil her. Tinder 😂
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #13 Skrevet 6. august 2018 Hvor gammel er du da? Må bare spørre. Jeg har ikke vært lenge på Tinder, men har aldri fått et pikkbilde, muligens fordi jeg er bedre på å sortere ut profiler som virker lite seriøse? Fant nå kjærligheten der jeg da. Utover dette så er man faktisk 2 om å holde et forhold spennede. Det går like mye på hva du selv gjør i forholdet. Behold dine fritidsaktiviteter og venner også inn i forholdet, og pass på at han gjør det samme. Ha egentid hver for dere, slik har man mer å snakke om når man er sammen også. men samtidig må man også passe på at man har felles interesser. Om du feks elsker å diskutere politikk så blir det selvfølgelig fort kjedelig med en mann som er null interessert i politikk. vvær bevisst på hva du trenger, og vær klar over at det krever litt jobbing å holde et forhold bra. Anonymkode: 1e3ca...5f0
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #14 Skrevet 6. august 2018 På 4.8.2018 den 0.12, AnonymBruker skrev: har alltid brutt pga kjedsomhet, og jeg finner virkelig ikke en som holder meg interessert. Du trenger ikke en kjæreste, men en hobby. Forhåpentligvis vil din nye kjæreste være like interessert i hobbyen - så kan dere gjøre det sammen. Anonymkode: b9e62...f02
Roci Skrevet 6. august 2018 #15 Skrevet 6. august 2018 På 4.8.2018 den 0.12, AnonymBruker skrev: Har hatt typer oppigjennom, og samboere, og har alltid brutt pga kjedsomhet, og jeg finner virkelig ikke en som holder meg interessert. Anonymkode: 27567...983 Du kan ikke kreve at partneren din skal underholde deg, det blir feil å gå inn et forhold med de forventningene. Du skriver at du har mange hobbyer, kan du ikke treffe likesinnede gjennom noen av disse? Det er nesten en forutsetning for et velfungerende forhold at man har noen felles interesser. Når det gjelder å jobbe med deg selv, så kan du jo f.eks. tenke gjennom hva du forventer av et forhold og hvilke egenskaper du ser etter hos en partner. Det kan også være greit å tenke gjennom hva man selv har å tilby motparten. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå