Gå til innhold

Hvorfor oppfører hun seg slik?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En bekjent av meg og mannen som også er nabo, skal ha uttrykt ønske om å ha et godt forhold til oss. Men på facebook klikker hun aldri "liker" på noe av det jeg legger ut. Men på andres derigmot sparer hun ikke på likerklikk og godord.. Jeg tenker at det kanskje er en grunn til at hun holder på slik? Det er nå det jeg har lagt merke til over tid, i tillegg til å ha funnet ut at både hun og mannen hennes følger med på hva jeg skriver/legger ut på fb..

Når hun kommer for å prate med oss, er det helst mannen min hun forholder seg til. Hun prater selvsagt med meg også, om jeg stiller spørsmål.. Det hele er så merkelig..

Anonymkode: a55e9...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trykker du liker på tingene hennes da? Ærlig talt en merkelig ting å henge seg opp i.

Anonymkode: 3459c...056

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likes betyr ingenting. Det at hun snakker mer med mannen din enn med deg,kan være fordi hu føler hun kommer best overens med han? Eller at hun ikke har så mye til felles med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å henge seg opp i likes er merkeligere oppførsel enn å ikke like nok av innleggene dine. Kanskje hun kommer bedre overens med mannen din siden han ikke er så opptatt av likes? Kanskje hun merker at du er litt fiendtlig innstilt siden du ikke får nok likes av henne?

Anonymkode: a5468...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...