Gå til innhold

Hva slag sofaer liker damer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal gå til innkjøp av en ny sofa. Siden jeg ikke har noen preferanser ble valget overraskende vanskelig. Så jeg tenkte hardt på hva jeg egentlig skal med en sofa. Og målet mitt er å få damer som kommer besøk til føle seg komfortable. Så komfortable at terskelen for å kasta trusa blir mindre.

Så damer. Hva slags sofa liker dere? Store sofaer? Gamle sofaer? Skinn-sofaer? Sofa i stoff? Rød sofa? Brun sofa? Pynteputer og pledd? Hva slags sofa får dere til å slappe skikkelig av?

Anonymkode: 13bd4...361

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finn en sofa som er stor nok til at to personer kan slakke i den uten at de må ligge oppå hverandre. F.eks sånne vanlige 3 setere med sjeselong. Skinnsofa er kaldt og klamt å sitte i og veldig narkis-ungkar. Ta heller en med et vanlig solid stoff som er passe mykt og varmt. Ville tatt en i en litt diskré og praktisk farge. Mørk nok til at en liten kaffiflekk ikke ser ut som noen har hatt et kjedelig uhell. Kanskje gråblå, brungrå, mørkeblå, grågrønn, eller noe i de baner. 

Ullpledd er bra, samme med et par puter med litt størrelse. Unngå masse mønster på putetrekk (ser latterlig påtatt ut hos menn) og unngå maaange puter. Holder lenge med et par. 

Anonymkode: 25a90...4fd

• Liker 4
Skrevet

Dropp putene, ha et pledd tilgjengelig (brettet på sofaen) i tilfelle hun er kald - ting kan skje under et pledd osv. Kjøp i nøytral farge, og av vanlig stoff. Litt solid, og den bør ha sjeselong så dere kan ligge der sammen etterhvert. Ikke for smal. 

Men ellers tips fra en kvinne: vil jeg ligge med deg så spiller ikke sofaen noen rolle, og jeg blir heller ikke mer villig av riktig sofa. Men for all del! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner blir letter klam og svett i skrittet i en skinnsofa. Da forsvinner trusa fort skal du se.

Eller så kan du prøve å legge merke til hva slags sofa damene du er på besøk hos har, og kjøpe samme.

Anonymkode: 5b5fe...db3

Skrevet

For å få damene til å lettere kaste trusa?? 😂

Hvilke stil er det i resten av leil/huset?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De bare ser sofaen og blir dritkåt..? Ringer av seg trusa?🤔🤔

Anonymkode: aea20...451

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner foretrekker en sofa der det ikke sitter et naut oppi.

Anonymkode: d71cd...1e6

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best den sofaen jeg kan ha for meg selv.

Anonymkode: 6cd3d...83f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sofa av borrelås, så hun ikke stikker av..? 

Anonymkode: 93025...8a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags sofa liker du, TS? Hvilken sofa får deg til å kaste av deg trusa? Sånn nuppete retro ull/acryl-sofa?

Skinnsofa med ferdig innlagt promp?

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner foretrekker en sofa der det ikke sitter et naut oppi.

Anonymkode: d71cd...1e6

ikke naut av type astro engang?

AnonymBruker
Skrevet

Eldste her i huset ble unnfanget på skinnsofaen vi til daglig bruker🙈

Anonymkode: 48259...157

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

ikke naut av type astro engang?

For mye klær

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har stor, svart og kubisk skinnsofa av loungetypen med sjeselonger fra samme serie. Kan konfigureres i mange oppsett, men passer best i stor stue. Bryter det kalde monokromatiske preget med puter og pledd i duse farger. Når trusene først forsvinner er skinn av god kvalitet veldig praktisk. 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner blir letter klam og svett i skrittet i en skinnsofa. Da forsvinner trusa fort skal du se.

Det er nok heller hele dama som forsvinner fort skal du se. I beste fall inn på badet for å vaske seg, eller i verste fall hjem.

Et tips er å alltid ha ny sofa når man tar med ny dame hjem. Det er ingen damer som liker tanken på å være uten truse i en sofa full av kebabrester, promp og rævsvette, og i verste fall andre damers utflod.

Anonymkode: 1b18f...8a7

Skrevet

Ser bort fra å kaste trusa, og svarer på hva som gjør meg komfortabel. Jeg foretrekker en sofa med minst en sjeselong. Sofaen er stor nok til at vi begge kan ligge for oss selv, samtidig som den er bred nok til at det er god spoone- og intimitetsmulighet. Ikke skinnsofa, for da setter all hud seg fast og det blir klamt og ubehagelig i lengden.

AnonymBruker
Skrevet

Stoff sofa med stødig rygg og ikke for dype og klumpete puter i rygg og sete (typisk som skinnstolene menn som spiller pc bare synker inn i). Helst med breie og flate armlender , det er praktisk å både lene beina/armen på, sette brusglasset på så man slipper å strekke seg frem til bordet når man sitter i armkrok å ser film, og til å ha sex på (armlendet er ofte perfekt høyde å sitte på og bli knulla på) 

Men det er aldri en komfortabel sofa som får meg til å kaste trusa, er mannen alene som må få meg til å føle meg det :)

Anonymkode: 6fdfd...aeb

Gjest Alterego666
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stoff sofa med stødig rygg og ikke for dype og klumpete puter i rygg og sete (typisk som skinnstolene menn som spiller pc bare synker inn i). Helst med breie og flate armlender , det er praktisk å både lene beina/armen på, sette brusglasset på så man slipper å strekke seg frem til bordet når man sitter i armkrok å ser film, og til å ha sex på (armlendet er ofte perfekt høyde å sitte på og bli knulla på) 

Men det er aldri en komfortabel sofa som får meg til å kaste trusa, er mannen alene som må få meg til å føle meg det :)

Anonymkode: 6fdfd...aeb

Jeg tror du må ha lest designkriteriene mine da jeg kjøpte stuemøblement. Jeg tenkte akkurat slik som deg, spesielt høyde og bredde på armlener. 

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Dette er et usedvanlig godt spørsmål, men jeg vegrer meg for å svare for detaljert for da gir jeg bort helt gratis hele sofa-truse-kaste-sjekketrikset mitt. Men jeg kan fortelle tre ting som jeg har lært basert på egenopplevd sofaerfaring.

1) Sofaen må alltid være ren. En sliten men ren sofa er mye mer seksuelt ladet enn en moderne sofa med masse matrester, smuler, halvtomme brusflasker og ikke minst kroppsvæskeflekker fra tidligere truseløse opplevelser. 
2) Ikke spill "I en sofa fra IKEA sitter far og denger mor" mens du sitter i sofaen og tar en hånd varsomt mot henne. Jeg tror faktisk det foreligger et lovforslag som forbyr den sangen under sofaseksualitet. 
3) Enda enklere enn å få en deilig kvinne til å kaste trusen, er å sørge for at den du tar med deg hjem allerede ikke har truse. Hvis hun ikke har truse trenger du jo ikke bruke sofa-trikset til å få henne til å kaste den. Men jeg kommer ikke til å si noe særlig om hvordan du sikrer at trusen er kastet allerede før hun ringer på døren.

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge den ikke er i skinn så spiller det ingen rolle. 

Anonymkode: bae4f...694

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...