Gå til innhold

Chatteside/forum når man har vondt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger desperat å prate med noen. Om alt og ingenting og alt som er vondt. Har ingen i virkeligheten jeg føler jeg kan prate med. Er det noen som vet noen sider, gjerne ment for de som sliter? Må være anonymt

Anonymkode: f34dd...2dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på dt samme.

Anonymkode: a2837...fa6

AnonymBruker
Skrevet

Sidetmedord.no

Anonymkode: ecbce...413

AnonymBruker
Skrevet

Her hos Rådet for psykisk helse ligger en fin oversikt over både ulike hjelpetelefoner og div. andre tjenester for å snakke med noen (chat ol.) - står hvor du kan være anonym. Håper du finner en som passer deg ❤️ 

https://psykiskhelse.no/hjelpetelefoner-og-nettsteder

Om du etterhvert finner ut at kunne vært godt å snakke med noen face-to-face, så skal det i alle kommuner finnes lavterskeltilbud om psykiatrisk sykepleier. Dem kan en ta kontakt med selv, trenger ikke henvisning fra lege eller noe - bare finn informasjon på hjemmesiden til din kommune, og ring dem direkte :) Meningen er at de skal være et tilbud for de som trenger noen å snakke med, før ting blir for vondt ❤️

Anonymkode: 77dd7...308

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil bare gjøre deg oppmerksom på at ingen chattesider eller hjelpetelefoner er fullstendig anonyme da de du snakker med kan be politiet om å spore deg opp. De gjør selvfølgelig bare dette dersom du sier noe som gjør at de har grunnlag til dette, så ikke bekymre deg så alt for mye for dette. Men det kan jo være greit å vite så du er klar over at du ikke er anonym og at du faktisk kan ende opp med å bli kontaktet av politiet eller andre. Det er jo bare til ditt eget beste så fall, så det er jo som sagt ikke noe å være redd for eller bekymre seg over. Jeg håper at du får den hjelpen som du trenger. Du kan også ringe legevakten med skjult nummer om du ønsker det. De fleste legevakter har naturligvis ikke så veldig god tid til deg i og med at de får mange telefoner, men de har mulighet til å sende lege, psykolog eller lignende hjem til deg for å snakke. Da mister du jo selvfølgelig anonymiteten din, men du får jo hjelp og det kan ofte være mer hjelp i å snakke ansikt til ansikt for mange.

Anonymkode: 3dac2...68c

AnonymBruker
Skrevet

Noen chatter hvor en kan prate med likesinnede? Jeg husker at jeg for mange mange år siden var en av en slik chat

Anonymkode: 65032...198

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen chatter hvor en kan prate med likesinnede? Jeg husker at jeg for mange mange år siden var en av en slik chat

Anonymkode: 65032...198

Sidetmedord.no har et forum der du kan lage deg en bruker og opprette et emne og søke etter venner. Når du har funnet noen du ønsker å snakke med så kan du sende dem en melding via forumet. Vet ikke om det var dette du mente? Det er jo ikke akkurat direkte en chat da du bare har muligheten å sende melding, men det funker jo forsåvidt det og.

Anonymkode: 3dac2...68c

AnonymBruker
Skrevet

7cups.com 

Anonymkode: 3917d...b5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...