Gå til innhold

Pene damer i vanlige jobber.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere når dere ser pene damer i vanlige jobber? Jeg får litt vondt inni meg når jeg for eksempel ser de trampe rundt i formløse sykehusuniformer i et regntungt og grått Norge. Pene damer hører hjemme røde løpere, yachter eller på en charity-event i New York.

Her er et eksempel på en pen kvinne som til slutt fant ut at hun måtte leve det livet hun fortjener.

https://www.tv2.no/nyheter/10002179/

Anonymkode: e98e9...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får fremme et forslag til ulike herre- og dameuniformer. Jeg må f. eks bruke refleksklær (bukse/shorts) på jobb, så et skjørt i stedet for shorts kunne vært noe. Hvis ikke må pene kvinner finne seg i å bruke kjedelige uniformer hvis de vil ha jobben sin

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere når dere ser pene damer i vanlige jobber? Jeg får litt vondt inni meg når jeg for eksempel ser de trampe rundt i formløse sykehusuniformer i et regntungt og grått Norge. Pene damer hører hjemme røde løpere, yachter eller på en charity-event i New York.

Her er et eksempel på en pen kvinne som til slutt fant ut at hun måtte leve det livet hun fortjener.

https://www.tv2.no/nyheter/10002179/

Anonymkode: e98e9...616

Jeg tenker at det er kjempeflott at disse flotte pene damene OGSÅ er smarte og kompetente! :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, veggteppe skrev:

Jeg tenker at det er kjempeflott at disse flotte pene damene OGSÅ er smarte og kompetente! :) 

HVA? Er det virkelig mulig?? 🧐

Anonymkode: f4891...44c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig mener det så syntes jeg at du skal kjøpe en rød løper til meg TS 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, dette har jeg fått høre en del. Har rævva selvtillit, gjorde det heller ikke noe bra på skolen. Jeg må være bor så klisje som dum og pen, for jeg kan ikke så mye og jeg har utseendet. Fikk spørsmål flere ganger når jeg sa hva jeg jobbet med, hva gjør ei så pen jente som deg der??? Ok, kanskje jeg skal sende inn bilder til et modellbyrå . 

Anonymkode: be6c0...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæi.... Pene kvinner som svinser rundt i minimalt med klær og vifter med stjerten er så vanlig at det blir litt kjedelig, men pene kvinner som beholder klærne på og har et interessant yrke er veldig sexy. Synes jeg da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2018 den 20.34, AnonymBruker skrev:

Huff, dette har jeg fått høre en del. Har rævva selvtillit, gjorde det heller ikke noe bra på skolen. Jeg må være bor så klisje som dum og pen, for jeg kan ikke så mye og jeg har utseendet. Fikk spørsmål flere ganger når jeg sa hva jeg jobbet med, hva gjør ei så pen jente som deg der??? Ok, kanskje jeg skal sende inn bilder til et modellbyrå . 

Anonymkode: be6c0...0e4

Ja det er rart hvordan andre tenker at det er like obvious for dem som for deg. 

Det betyr egentlig at de slapper litt for godt av rundt deg. Når folk begynner å slappe av blir de kjipe. Heldigvis er du en streng kvinne. 

Anonymkode: 0084a...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...