AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 I vinter noen timer etter sex fikk jeg veldig vondt nedentil etter jeg hadde vært på do. Under sex syns jeg også det var ubehagelig, føltes som om han stoppa i noe. Men ble ikke vondt før etter flere timer da jeg måtte veldig tisse. La meg ned igjen i senga og da merket jeg smertene. Helt syke smerter. Føltes som om de er på samme sted som menssmerter. Var liksom litt ubestemmelig hvor det er vondt. Mellom rompa/vagina/nederst i magen/korsryggen.. var topp 3 vondeste jeg har hatt i «magen», og jeg har mye vondt i magen (matproblemer). Jeg tok paragin forte som jeg hadde og det hjalp. Hadde disse smertene i kanskje 2 dager, men ikke like vonde. Men nå er de altså tilbake. Ikke like ekstremt som første gangen i vinter, men veldig ubehagelig. Føler jeg må tisse oftere. Er ikke vondt å tisse, er kun vondt når blæra er tom. Det hjelper noen ganger å bæsje.. så vet ikke hvor problemet ligger.. er livredd underlivsundersøkelser, dette tør jeg ikke.. er 26 og har aldri vært på en, mitt verste mareritt. Men har vondt, men prøver å tenke at det kanskje er magerelatert Anonymkode: 08428...ade
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå