AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Oppdaget for to dager siden, mens jeg behandlet noe jeg trodde var soppinfeksjon med Canesten, to «hvite sår» nedentil. Kan minne om slik munnskåld ser ut. Ikke vondt foruten når man kommer borti dem. Var hos lege i dag, hun mente det kunne minne om herpes, tok prøve av det og skrev ut Valtrex tabletter til meg. Aldri hatt herpes før - ihvertfall ikke som jeg vet om eller har merket. Og om det er et førstegangsutbrudd er det jo bittelite. Kan noen være så snille å fortelle meg at herpes ikke er livets undergang selv om det føles slik nå? Anonymkode: bdf69...8aa
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Det er ikke verdens undergang 😉 hatt det i mange år. For mange kan førstegangs utbruddet være lite. Selv merka jeg det som et sår og svie så trodde jo selv jeg ha sopp. Men var da herpes... Har hatt jevnlig 2-3 anfall i året sia det, inntil for ca 3 år sia. Da fikk jeg det mye bedre i livet å hadde det bra. Så anfall er gjerne utløsende av hvordan du har det psykisk og fysisk. Anonymkode: de5dc...ffb
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #3 Skrevet 4. august 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke verdens undergang 😉 hatt det i mange år. For mange kan førstegangs utbruddet være lite. Selv merka jeg det som et sår og svie så trodde jo selv jeg ha sopp. Men var da herpes... Har hatt jevnlig 2-3 anfall i året sia det, inntil for ca 3 år sia. Da fikk jeg det mye bedre i livet å hadde det bra. Så anfall er gjerne utløsende av hvordan du har det psykisk og fysisk. Anonymkode: de5dc...ffb Takk for oppløftende svar. Akkurat nå føler jeg meg bare skitten og ekkel😭Men jeg tok mot til meg og fortalte det til kjæresten min, som reagerte helt fantastisk, holdt rundt meg og tørket tårene mine... Synes kanskje det er mindre ubehag fra sårene allerede i dag, så jeg krysser fingrene for at det blir bedre og bedre i helga. Anonymkode: bdf69...8aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå