AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Har noen her spist Coops tortullini som er i en skål med litt saus, ost, spinat og tomat? Jeg blir ikke mett av én, og kjøper gjerne 2 som jeg lager på en gang, men da får jeg rester. Jeg antar med det at jeg spiser ca . 1 1/2 porsjoner. Er jeg storspist eller blir ikke dere heller mette av én porsjon? Anonymkode: cf52e...8f8
applestories Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Jeg visste ikke at Coop laget slik ferdigmat. Jeg forstår det slik at maten er ferdig tilberedt, du bare varmer den opp? Har du et bilde?
LittDiva Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 En er lite ja. Går til nød til lunsj om jeg har noe annet til. Salat, frukt, knekkebrød el.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #4 Skrevet 3. august 2018 Den er ikke nok til vanlig middag. Da må nok de fleste ha noe ekstra tilbehør. Samme problem gjelder også endel av de andre ferdigrettene fra flere produsenter. Anonymkode: 467dc...13f 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 8 timer siden, applestories skrev: Jeg visste ikke at Coop laget slik ferdigmat. Jeg forstår det slik at maten er ferdig tilberedt, du bare varmer den opp? Har du et bilde? Ikke nå, i morgen har jeg er ny Altså, har ikke dette problemet med annen ferdigmat, ikke det at jeg spiser mye ferdigmat, men det et fint når du har dårlig tid. Føler bare at jeg spiser så mye når en hel porsjon ikke er nok! Anonymkode: cf52e...8f8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #6 Skrevet 4. august 2018 Den ser slik ut Anonymkode: cf52e...8f8
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #7 Skrevet 4. august 2018 Nam.. Den såg god ut! kan du se om det er soya i den? Så slipper jeg å reise til butikken for gjeves Anonymkode: d6b85...ada
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #8 Skrevet 4. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nam.. Den såg god ut! kan du se om det er soya i den? Så slipper jeg å reise til butikken for gjeves Anonymkode: d6b85...ada 0 soya, men med hvitvin Den er kjempegod, bare litt lite! Anonymkode: cf52e...8f8 1
Atea Skrevet 4. august 2018 #9 Skrevet 4. august 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Den ser slik ut Anonymkode: cf52e...8f8 350 gram er ikke lite, har aldri smakt denne retten, men ville servert salat ved siden av. Og hvitløksbaguetter. Hvis det meste er mel (pasta) er det ikke stort å bli mett av. Tilsett mer ost og tomat, se på lista over ingredienser, det er ofte smart, for smaken endres ikke, men man kan enkelt lage en ferdigrett sunnere og mer mettende.
applestories Skrevet 4. august 2018 #10 Skrevet 4. august 2018 Fant den på Extra. Vanskelig å si om det er lite, tror ikke det ville blitt lite for meg, men nå er jeg ganske småspisr. Men prisen var bra - 22,80 for hver av de tre typene så du ruinerer deg heldigvis ikke helt. Så på en lignende fra Fjordland, de kostet 65,90.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #12 Skrevet 4. august 2018 Enig i at slike enporsjoners bokser er for lite til å bli skikkelig mett av. Egner seg bedre som mellommål. Anonymkode: 9f3f9...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå