Gjest Geirfuglen Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 (endret) Jeg har en olivengrønn bukse som jeg liker så godt, men jeg synes det er litt umulig å style den pent. Bruker stort sett hvite overdeler og noen olaskjorter til, men hvilke andre farger passer sammen med olivengrønt? Endret 3. august 2018 av Geirfuglen
atropos Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Mørk lilla/plommefarget synes jeg passer fint. 1
Gjest Geirfuglen Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 Akkurat nå, atropos skrev: Mørk lilla/plommefarget synes jeg passer fint. Takk for tips! Det er en farge jeg aldri har brukt, så da skal jeg se litt om jeg kan finne en overdel i det. Tror du det passer til meg som har lyst hår?
atropos Skrevet 3. august 2018 #4 Skrevet 3. august 2018 1 minutt siden, Geirfuglen skrev: Takk for tips! Det er en farge jeg aldri har brukt, så da skal jeg se litt om jeg kan finne en overdel i det. Tror du det passer til meg som har lyst hår? Jeg har lyst hår og synes det passer til meg, så det gjør sikkert det til deg også lykke til ☺️
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 Sort og lysegrå bruker jeg til olivengrønn. Har du Pinterest? Der kan du gjerne finne inspirasjon. Anonymkode: f72d4...676
Gjest Geirfuglen Skrevet 3. august 2018 #6 Skrevet 3. august 2018 32 minutter siden, atropos skrev: Jeg har lyst hår og synes det passer til meg, så det gjør sikkert det til deg også lykke til ☺️ Tusen takk og takk for hjelpen 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sort og lysegrå bruker jeg til olivengrønn. Har du Pinterest? Der kan du gjerne finne inspirasjon. Anonymkode: f72d4...676 Tusen takk! Ja, har Pinterest, men har ikke tenkt på å bruke det. Takk for tips
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #7 Skrevet 3. august 2018 Jeg synes litt duse gule og oransje farger kan passe til. Det beste jeg fant i farta, som gir en indikasjon på hva jeg mener: https://www.buff.com/gb/camino-de-santiago-coolmax-high-uv-tubular-footprint-green.html Anonymkode: 456d0...883 1
Roci Skrevet 3. august 2018 #8 Skrevet 3. august 2018 Sort, hvitt, denimblått, korallrød, pudderrosa, lysegul, turkis, marineblå.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #10 Skrevet 3. august 2018 Armyboots og kamuflasjejakke. Anonymkode: 58fbc...d0c
Lill3My Skrevet 3. august 2018 #11 Skrevet 3. august 2018 Svart, mørk blå, hvitt, grått. Blir ekstra gjennomført om sko og veske har samme farge som overdelen 😃
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #12 Skrevet 4. august 2018 5 timer siden, Lill3My skrev: Svart, mørk blå, hvitt, grått. Blir ekstra gjennomført om sko og veske har samme farge som overdelen 😃 Klarer ikke å se for meg at grått er fint sammen med olivengrønt. Men kanskje jeg blir overrasket. Alltid gøy med kombinasjoner man ikke har prøvd før. Og jeg er enig i at hvis sko og vesker har samme farge som overdelen så blir det gjennomført, men det blir ekstremt kjedelig også. Anonymkode: aa07f...8dd 2
Lill3My Skrevet 4. august 2018 #13 Skrevet 4. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Klarer ikke å se for meg at grått er fint sammen med olivengrønt. Men kanskje jeg blir overrasket. Alltid gøy med kombinasjoner man ikke har prøvd før. Og jeg er enig i at hvis sko og vesker har samme farge som overdelen så blir det gjennomført, men det blir ekstremt kjedelig også. Anonymkode: aa07f...8dd Et fargerikt belte eller øredobber eller noe annet i en sprek farge vil fort bryte opp det "kjedelige" 🙂
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #14 Skrevet 4. august 2018 Synes sort og kremhvitt/off white er fine farver til olivengrønt. Anonymkode: 940b8...961 2
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #15 Skrevet 4. august 2018 Rødt (klarrøde nyanser) passer veldig godt sammen med olivengrønt. Oransje passer også bra med olivengrønt. Anonymkode: ac808...a82 1
metempsychosis Skrevet 5. august 2018 #17 Skrevet 5. august 2018 Burgunder, pudder-rosa, sennepsgult, oransje, brun-toner, rust-rødt.... Det er mye som passer sammen med oliven-grønt, det er blitt en av mine favoritt-farger ♥
Stina234 Skrevet 7. august 2018 #19 Skrevet 7. august 2018 På 3.8.2018 den 10.10, Geirfuglen skrev: Jeg har en olivengrønn bukse som jeg liker så godt, men jeg synes det er litt umulig å style den pent. Bruker stort sett hvite overdeler og noen olaskjorter til, men hvilke andre farger passer sammen med olivengrønt? Jeg har et olivengrønt skjørt som jeg har sort topp til. Syntes det passer fint.
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 9. august 2018 #20 Skrevet 9. august 2018 De fleste jordfarger passer fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå