Gå til innhold

Hva bruker dere sammen med olivengrønt?

Anbefalte innlegg

Gjest Geirfuglen
Skrevet (endret)

Jeg har en olivengrønn bukse som jeg liker så godt, men jeg synes det er litt umulig å style den pent. Bruker stort sett hvite overdeler og noen olaskjorter til, men hvilke andre farger passer sammen med olivengrønt?

Endret av Geirfuglen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mørk lilla/plommefarget synes jeg passer fint.

• Liker 1
Gjest Geirfuglen
Skrevet
Akkurat nå, atropos skrev:

Mørk lilla/plommefarget synes jeg passer fint.

Takk for tips! :) Det er en farge jeg aldri har brukt, så da skal jeg se litt om jeg kan finne en overdel i det. Tror du det passer til meg som har lyst hår?

Skrevet
1 minutt siden, Geirfuglen skrev:

Takk for tips! :) Det er en farge jeg aldri har brukt, så da skal jeg se litt om jeg kan finne en overdel i det. Tror du det passer til meg som har lyst hår?

Jeg har lyst hår og synes det passer til meg, så det gjør sikkert det til deg også :) lykke til ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Sort og lysegrå bruker jeg til olivengrønn. Har du Pinterest? Der kan du gjerne finne inspirasjon. 

Anonymkode: f72d4...676

Gjest Geirfuglen
Skrevet
32 minutter siden, atropos skrev:

Jeg har lyst hår og synes det passer til meg, så det gjør sikkert det til deg også :) lykke til ☺️

Tusen takk og takk for hjelpen :) 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sort og lysegrå bruker jeg til olivengrønn. Har du Pinterest? Der kan du gjerne finne inspirasjon. 

Anonymkode: f72d4...676

Tusen takk! :) Ja, har Pinterest, men har ikke tenkt på å bruke det. Takk for tips :)

Skrevet

Sort, hvitt, denimblått, korallrød, pudderrosa, lysegul, turkis, marineblå.

Skrevet

Beige er fantastisk til olivengrønt! :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Armyboots og kamuflasjejakke. 

Anonymkode: 58fbc...d0c

Skrevet

Svart, mørk blå, hvitt, grått. Blir ekstra gjennomført om sko og veske har samme farge som overdelen 😃

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Lill3My skrev:

Svart, mørk blå, hvitt, grått. Blir ekstra gjennomført om sko og veske har samme farge som overdelen 😃

Klarer ikke å se for meg at grått er fint sammen med olivengrønt. Men kanskje jeg blir overrasket. Alltid gøy med kombinasjoner man ikke har prøvd før. Og jeg er enig i at hvis sko og vesker har samme farge som overdelen så blir det gjennomført, men det blir ekstremt kjedelig også. 

Anonymkode: aa07f...8dd

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke å se for meg at grått er fint sammen med olivengrønt. Men kanskje jeg blir overrasket. Alltid gøy med kombinasjoner man ikke har prøvd før. Og jeg er enig i at hvis sko og vesker har samme farge som overdelen så blir det gjennomført, men det blir ekstremt kjedelig også. 

Anonymkode: aa07f...8dd

Et fargerikt belte eller øredobber eller noe annet i en sprek farge vil fort bryte opp det "kjedelige" 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Synes sort og kremhvitt/off white er fine farver til olivengrønt.

Anonymkode: 940b8...961

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rødt (klarrøde nyanser) passer veldig godt sammen med olivengrønt. Oransje passer også bra med olivengrønt. 

Anonymkode: ac808...a82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sennepsgult!

Anonymkode: 1d70c...f4f

Skrevet

Burgunder, pudder-rosa, sennepsgult, oransje, brun-toner, rust-rødt....

Det er mye som passer sammen med oliven-grønt, det er blitt en av mine favoritt-farger ♥  

Skrevet

Pastell- gult passer til.

Skrevet
På 3.8.2018 den 10.10, Geirfuglen skrev:

Jeg har en olivengrønn bukse som jeg liker så godt, men jeg synes det er litt umulig å style den pent. Bruker stort sett hvite overdeler og noen olaskjorter til, men hvilke andre farger passer sammen med olivengrønt?

Jeg har et olivengrønt skjørt som jeg har sort topp til.  Syntes det passer fint.

Gjest Sweet Ingrid
Skrevet

De fleste jordfarger passer fint. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...