AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Kjøpte det jeg trodde var safran i utlandet, nå er det en type bille i dem! Noen som vet hva disse er? De kryper rundt enda det er en måned siden jeg kjøpte dem! Kjøpte et annet sted også og i den boksen er det ingen. Hjelp: hva har jeg fått med meg hjem? Anonymkode: 0756b...c86
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #2 Skrevet 3. august 2018 Putt i fryseren i et par døgn. Plukk ut dyr (vanskelig å se av bildet hva dette kan være). Anonymkode: 21f78...473
Gjest Overrasket Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 (endret) Jeg vet det ikke er dette du spør om, og med forbehold om at jeg kan ta feil siden jeg bare ser et bilde, lurer jeg på om du skal sjekke nærmere hva selve produktet er. Det ser ikke ut som ekte safran for meg, men igjen, jeg vet jeg kan ta feil siden bildet kan være misvisende. Endret 3. august 2018 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #4 Skrevet 3. august 2018 1 time siden, Overrasket skrev: Jeg vet det ikke er dette du spør om, og med forbehold om at jeg kan ta feil siden jeg bare ser et bilde, lurer jeg på om du skal sjekke nærmere hva selve produktet er. Det ser ikke ut som ekte safran for meg, men igjen, jeg vet jeg kan ta feil siden bildet kan være misvisende. Nei, jeg er usikker selv, for da jeg prøvde å Google dyr i safran sto det flere steder at folk prøvde å selge ringblomst som safran 😛 og at småkryp trivdes i ringblomsten:/ Anonymkode: 0756b...c86 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Putt i fryseren i et par døgn. Plukk ut dyr (vanskelig å se av bildet hva dette kan være). Anonymkode: 21f78...473 Takk, skal gjøre det! Anonymkode: 0756b...c86
Mokkilokki Skrevet 3. august 2018 #6 Skrevet 3. august 2018 Kast det i do. Du må for all del ikke bruke krydderet
pulverheksa Skrevet 3. august 2018 #7 Skrevet 3. august 2018 Aner ikke hva slags bille det er, men det ser ut som du har kjøpt katta i sekken. For meg ser det ut som safrantistel.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #8 Skrevet 3. august 2018 15 minutter siden, Mokkilokki said: Kast det i do. Du må for all del ikke bruke krydderet Man kaster ikke mat eller andre ting i do! Anonymkode: 9b9f3...807 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå