Gå til innhold

Hva skal jeg egentlig si til henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var forelsket i ei for fra september i fjor, og kom meg vel videre da i desember fordi jeg innså at hun ikke var interessert. Trodde jeg..

jeg begynte å date ei i mars som jeg til nå har trodd jeg har likt, men hun andre innrømmet plutselig å ha hatt problemer med seg selv og ikke ville jeg skulle blandes inn i det. Men hun vil bli bedre kjent. 

Bare si det som det er il hun jeg dater, at jeg egentlig alltid har likt en annen bedre?

Anonymkode: e1792...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet den gamle at du dater ei ny? Da hadde jeg i så fall vært litt skeptisk...

Anonymkode: 18596...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet den gamle at du dater ei ny? Da hadde jeg i så fall vært litt skeptisk...

Anonymkode: 18596...c3d

Hvorfor det

Anonymkode: e1792...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvilket trøbbel hun eventuelt hadde, hadde hun hatt tid til å date deg sist. Hvis hun hadde vært interessert nok. Mest sannsynlig, fant hun ingen bedre, eller ble avvist selv av de hun helst ville ha. Ikke at du er noe bedre selv, siden du planlegger kaste fra deg en annen kvinne, fordi du tror gresset er grønnere hos én du ikke fikk. Mulig dere fortjener hverandre. Samme ulla. 

Anonymkode: b7de1...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uansett hvilket trøbbel hun eventuelt hadde, hadde hun hatt tid til å date deg sist. Hvis hun hadde vært interessert nok. Mest sannsynlig, fant hun ingen bedre, eller ble avvist selv av de hun helst ville ha. Ikke at du er noe bedre selv, siden du planlegger kaste fra deg en annen kvinne, fordi du tror gresset er grønnere hos én du ikke fikk. Mulig dere fortjener hverandre. Samme ulla. 

Anonymkode: b7de1...509

Hvordan kan du egentlig vite at problemer ikke står i veien for dating? ikke alle er komfertable med dating om de lider sv depresjon, spiseforstyrrelser elns. Det er bare at jeg merker jo nå at hun kanskje er den jeg helst vil ha likevel. Tenker mer på henne igjen nå plutselig, mer enn denne kvinnen jeg håpet jeg kunne like. 

Anonymkode: e1792...566

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det

Anonymkode: e1792...566

Noen jenter liker å manipulere og ha gutter for seg selv. Kan være hun hørte du hadde ei ny, ble sjalu, så vil hun vinne deg tilbake, og når hun får det til så kjeder hun seg og dumper deg etterhvert fordi jakten er over og hun må finne nytt bytte.

Dette er selvfølgelig bare spekulering.

Anonymkode: 18596...c3d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her må du nesten bare ta et valg. Hvis du liker hun første best, så go for it! Jeg har forståelse for at dating ikle alltid er i tankene, uansett hvor mye man liker en person. Det er også som at noen trenger mer tid til å forstå at man liker en person. Jeg datet ikke da jeg stod oppmerksom nær familie, men var likevel forelsket en person - alle forstår ikke det, og har bestemt at de har baktanker! 

Anonymkode: f47fa...2a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for hun første. Du kommer ikke til å glemme det før du har prøvd. I verste fall må det ordentlig "ut av systemet" før du kan date noen andre. Det er ikke som på film hvor man bare klaffer hvis man er "ment" for hverandre. Det er mye jobb, og alle forhold vil ha problemer av ulik størrelse og forskjellig art. Jeg ville gitt det en sjanse. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør gjøre det slutt med hun du er med nå, men selvfølgelig ikke si at du "hele tiden har likt en annen bedre". Da vil hun jo føle seg helt ført bak lyset. Si heller at du ikke har de rette følelsene for henne.

Gi hun første en sjanse til.

Anonymkode: 030d0...e1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun første VET at du dater en annen, kan det være sjalusi og at hun da vil prøve. Vær obs på det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
På 3.8.2018 den 4.30, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du egentlig vite at problemer ikke står i veien for dating? ikke alle er komfertable med dating om de lider sv depresjon, spiseforstyrrelser elns. Det er bare at jeg merker jo nå at hun kanskje er den jeg helst vil ha likevel. Tenker mer på henne igjen nå plutselig, mer enn denne kvinnen jeg håpet jeg kunne like. 

Anonymkode: e1792...566

Uavhengig av om det blir noe med hun første er det uansett rett av deg å avslutte med hun andre siden du ikke har noen interesse for henne. Da sier du som det er at det har vært veldig hyggelig å møte henne, men at du dessverre kjenner på at det ikke kommer til å bli dere, og ønske henne lykke til videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville holdt på det du faktisk har nå. Selv om hun "gamle" plutselig er interessert nå, så har du ingen garanti for at det faktisk blir dating ut av det, og du risikerer å kaste vekk noe som potensielt er bra og som du allerede har. Tro meg, vi er mange som har møtt kvinner som har gjort spesielt godt inntrykk på oss, og som vi lenge har trodd vi har vært mer interessert i selv når vi dater andre. Men virkeligheten er som regel dessverre ikke like rosenrød, og du har som sagt ingen garantier for at det blir noe med gamledaten selv om interessen fra hennes side kanskje er der. Det er veldig lett å sette gamle flammer på en pidestall, vi er alle mennesker uansett. Med feil. Så hold på det du har som er bra. Hadde det vært meningen at du skulle ha blitt sammen med gamledaten, så ville dere funnet en løsning. Er man interessert nok, så finner man en løsning for å treffes og date, med mindre det dreier seg om alvorlig sykdom. "Problemer med seg selv" ville for meg ikke ha vært en god nok forklaring for å droppe nåværende kjæreste eller date. Som mann får man stå for litt integritet og stothet syntes jeg. Ikke vingle som en usikker tenåring. 

'Om du ikke skulle være interessert nok i hun nye heller så vil jeg heller råde deg til å droppe alt, og heller lete videre, for da er det ikke meningen at du skulle ha blitt sammen med noen av dem. 

Anonymkode: 40477...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...