Gjest Vanilje99 Skrevet 3. august 2018 #1 Skrevet 3. august 2018 Har seg slik at jeg har snakket litt med en fyr i det siste, også har han vært veldig insisterende på at jeg skal sende ham selfies. Synes dette er litt rart, med tanke på at han har sett meg i virkeligheten og vi har heller ikke noe lang-distanse-forhold, så skjønner ikke helt hvorfor han er så insisterende på at jeg skal sende bilde av trynet mitt 🤔 Er dette forresten normalt eller er det veldig rart å gjøre?
Duff Skrevet 3. august 2018 #3 Skrevet 3. august 2018 Normalt for noen og ikke så normalt for andre vil jeg si. Jeg sender aldri selfies, jeg er ikke fotogen en plass så det byr meg imot.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #4 Skrevet 3. august 2018 Sikkert fordi han vil vise deg frem til kjente. Anonymkode: daa16...82a
Gjest Vanilje99 Skrevet 3. august 2018 #5 Skrevet 3. august 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert fordi han vil vise deg frem til kjente. Anonymkode: daa16...82a Hvorfor? Hadde skjønt det hvis vi var sammen, men vi har ikke chattet mye
Gjest Vanilje99 Skrevet 3. august 2018 #6 Skrevet 3. august 2018 36 minutter siden, Maestro skrev: Helt normalt 😏 Hvorfor «😏»? 😅
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #7 Skrevet 3. august 2018 Meg til pulekompisen min før vi ble pulekompiser: Send meg en selfie, da🙂 Han: Hvorfor det? * han sender selfie* Han igjen: samler du på selfier eller noe?😋 Meg: hah! Ville bare se deg🙂 So simple... So elegant. Alt som ikke er skadelig eller i veien for god funksjon er normalt. Kos deg videre i livet og ikke analyser alt. Det er ikke meningen du skal ha kontroll på ting, bare vær i nuet og leeev. Anonymkode: 92d1e...fc7 1
Gjest Vanilje99 Skrevet 3. august 2018 #8 Skrevet 3. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meg til pulekompisen min før vi ble pulekompiser: Send meg en selfie, da🙂 Han: Hvorfor det? * han sender selfie* Han igjen: samler du på selfier eller noe?😋 Meg: hah! Ville bare se deg🙂 So simple... So elegant. Alt som ikke er skadelig eller i veien for god funksjon er normalt. Kos deg videre i livet og ikke analyser alt. Det er ikke meningen du skal ha kontroll på ting, bare vær i nuet og leeev. Anonymkode: 92d1e...fc7 Du virker sykt zen. Er nesten litt imponert!
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #9 Skrevet 3. august 2018 4 minutter siden, Vanilje99 skrev: Du virker sykt zen. Er nesten litt imponert! Tror jeg er litt zen, ass! Måtte lære meg meditasjon da jeg fikk panikkangst, så nå går jeg rundt og irriterer alle med "namaste" og håndbevegelser😎 Anonymkode: 92d1e...fc7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #10 Skrevet 3. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror jeg er litt zen, ass! Måtte lære meg meditasjon da jeg fikk panikkangst, så nå går jeg rundt og irriterer alle med "namaste" og håndbevegelser😎 Anonymkode: 92d1e...fc7 For å ikke glemme hakuna matata Anonymkode: 92d1e...fc7
Gjest Vanilje99 Skrevet 3. august 2018 #11 Skrevet 3. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg er litt zen, ass! Måtte lære meg meditasjon da jeg fikk panikkangst, så nå går jeg rundt og irriterer alle med "namaste" og håndbevegelser😎 Anonymkode: 92d1e...fc7 Er vel drømmen det!
Papirfly Skrevet 3. august 2018 #12 Skrevet 3. august 2018 Hei, trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Papirfly, mod.
Fremhevede innlegg