Gå til innhold

Menn som jobber i bhg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja eller nei? Om de har null utdanning i tillegg? 

Anonymkode: bc679...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er galt med menn i forhold til kvinner? Bare bra for barna at det også er menn og ikke kun damer som passer på de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja eller nei? Om de har null utdanning i tillegg? 

Anonymkode: bc679...86c

Eller; ikke utdanning engang. Setningen høres litt selvmotsigende ut.

Syns det er en uting å bli dømt for yrkesvalg.

Anonymkode: 659e2...03a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til menn i barnehage. 

Om det er menn eller kvinner uten utdanning i barnehagen må de i hvertfall være lærevillige, være nysgjerrig på jobben sin, ønske mer kunnskap ellers har de ikke noe der å gjøre. Men det gjelder jo uansett hvilken jobb man har.

Anonymkode: 666a1...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet var vel egentlig om menn som jobber i barnehage ligger bra eller dårlig an på sjekkemarkedet...........siden det ligger her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja til menn i barnehage! :) mannen min er pedagogisk leder i barnehage (så han er riktig nok utdannet, da), og en mer engasjert kar, og en som brenner for faget sitt enn han, skal en lete lenge etter! Barna er visst veldig fan av han også (vi møter stadig noen på butikken o.l), og de løper mot han, mens de roper navnet hans :) et pluss for meg, som hans kjæreste, er at jeg føler meg veldig trygg på å eventuelt skulle få barn med han en gang i fremtiden :)

Hjemme er han en handy kar som snekrer, lager mat, full av omsorg, omtenksom, og er den mens mannemannen jeg noen gang har vært sammen med. :) hadde aldri gjettet at han jobber i barnehage, når man bare ser på han :ler: så jeg ser ingen grunn til hvorfor ikke! 

Anonymkode: 7f046...98b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Resignert skrev:

Spørsmålet var vel egentlig om menn som jobber i barnehage ligger bra eller dårlig an på sjekkemarkedet...........siden det ligger her.

Jeg tror nok dessverre mange sier "JA til menn i barnehage", men nei takk når det dreier seg om dating😔 Hilsen mann som ikke jobber i barnehage, men skole (ikke lærer).

Anonymkode: 659e2...03a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Resignert skrev:

Spørsmålet var vel egentlig om menn som jobber i barnehage ligger bra eller dårlig an på sjekkemarkedet...........siden det ligger her.

Jeg tror ikke yrke har så mye å si sånn sett, så lenge man har en stabil inntekt, god personlighet, og et bra ytre. Som sagt så jobber min mann i barnehage, og jeg vet at jeg var langt i fra den eneste som hadde et godt øye til han, den gangen jeg rakk å kapre han. 😛 men han er høy, kjekk, og veldig lett å komme i snakk med, så han vinner jo en del der. Selvfølgelig var tanken på at han jobbet i barnehage litt merkelig med en gang, fordi det var uvant for meg, men det var i grunn bare frem til jeg traff han i virkeligheten :)

Anonymkode: 7f046...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supersexy om han er flink i jobben.

Om han fikk jobben gjennom mamma og gir blanke faen og ikke klarer å være et gram pedagogisk eller leken med barna, spyyy.

Anonymkode: 8dca0...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Resignert skrev:

Spørsmålet var vel egentlig om menn som jobber i barnehage ligger bra eller dårlig an på sjekkemarkedet...........siden det ligger her.

Var det jeg mente ja🙈 å date de. 

Anonymkode: bc679...86c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk som mann er at dette fungerer i tyveårene, da kan man fint jobbe med det meste og fortsatt være attraktiv. Men så tipper man 30+, og mange av de andre mennene har gode jobber i det private, gjerne med høy lønn og fremtidsmuligheter. Da faller nok dessverre de fleste barnehageansatte bakpå med tanke på attraktivitet. De som er ansatt i barnehage får håpe at de greier å holde på dama de allerede har, for det blir ikke lett hvis man fortsatt jobber i bhg i en alder av 30/40. 

Det er faktisk synd det skal være slik, BHG er en viktig jobb og det beste hadde vært å ha flere menn med tanke på de oppvoksende generasjonene. Men det er ikke et typisk yrke som egner seg for å fremstå attraktiv på partnermarkedet. 

Anonymkode: bb4a9...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen grunn til at det ikke skulle være menn i barnehage. Husker det var et par menn i barnehagen der jeg gikk i sin tid. Barnehage-onkler kalte vi det da. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jobbet i en barnehage hvor det var 5-6 menn ansatt (stooor barnehage.) Og må si at ikke en eneste av de mennene virket mindre mandige av jobben sin. Selv ikke da han ene på 2 meter var ikledd rosa strutteskjørt, liksomsminke og danset ballerina for barna. Bare veldig modne og flinke menn! 

Anonymkode: 17cc8...1d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i BHG som liker og er flinke i jobben sin 💕 Synes det er tiltrekkende. 

Anonymkode: 20287...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med menn i barnehage og skole, de fleste jeg kjenner som jobber innenfor feltet er godt voksne og gift. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sikkert mange som ikke er enige, men for meg har jobb og utdanning aldri hatt noe å si for om jeg synes en person er attraktiv eller ikke.

Så selvfølgelig hadde det ikke vært noen dealbreaker hvis en mann jobbet i barnehage, med eller uten utdanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...