Gå til innhold

Innlegg nr 1000


Ullvott

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Ullvott skrev:

Jippi! Nå har jeg kommet til 1000. Jeg må få meg et liv snart :lur: 

Jeg har kommet til 44, er da noe det også 🕺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Subaru xv 95 skrev:

 Jeg har kommet til 44, er da noe det også 🕺

Hvis du bidrar veldig aktivt i flere forskjellige telle-tråder, så kan du sannsynligvis bumpe dette tallet veldig kjapt... 

 

Anonymkode: 46f6d...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du bidrar veldig aktivt i flere forskjellige telle-tråder, så kan du sannsynligvis bumpe dette tallet veldig kjapt... 

 

Anonymkode: 46f6d...73e

Ja, det er nok mulig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du bidrar veldig aktivt i flere forskjellige telle-tråder, så kan du sannsynligvis bumpe dette tallet veldig kjapt... 

 

Anonymkode: 46f6d...73e

Jeg har aldri skjønt poenget eller blitt underholdt av telletrådene selv, så det er kanskje derfor det har tatt sånn tid å komme opp til 1000 innlegg. For ikke å glemme at jeg skriver en hel del anonymt. Ikke for å hetse eller mobbe noen, men fordi jeg kan dele mer privat info da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
On 8/3/2018 at 6:23 PM, Ullvott said:

Jeg har aldri skjønt poenget eller blitt underholdt av telletrådene selv, 

Enkelte ganger så har man bare lyst til å skrive et innlegg uten å ha noe vettugt å skrive. Da kan det være greit å bare telle. :)

Anonymkode: 3093a...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte ganger så har man bare lyst til å skrive et innlegg uten å ha noe vettugt å skrive. Da kan det være greit å bare telle. :)

Anonymkode: 3093a...f59

Ha ha, det er da jeg svarer noe flåsete ett eller annet sted. Hygienetrådene er morsomme. «Hvor ofte vasker du ditt og datt?» «Hvor ofte skifter du håndkle?» «Hvordan og hvor ofte rengjør du fugene dine?» Hadde disse trådene vært representative ville avløpsrenseanleggene våre skummet ned av vaskemidler, og strømnettet gått amok pga all kokvaskingen... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ullvott said:

Ha ha, det er da jeg svarer noe flåsete ett eller annet sted. Hygienetrådene er morsomme. «Hvor ofte vasker du ditt og datt?» «Hvor ofte skifter du håndkle?» «Hvordan og hvor ofte rengjør du fugene dine?» Hadde disse trådene vært representative ville avløpsrenseanleggene våre skummet ned av vaskemidler, og strømnettet gått amok pga all kokvaskingen... :fnise: 

LOL. Ja, det er mye rart på KG. Deltar i slike tråder også. :P Men det er jo liksom det samme om man skriver tall eller svarer i noen avstemningstråder tenker nå jeg. Det er ikke noe mer interessant å skrive 3 i en tråd som spør hvor mange måltider man spiser om dagen enn å svare 3 i en telletråd hvor forrige taller var 2. 

Handler uansett om at man kjeder seg. 

Anonymkode: 3093a...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...