AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Har huden deres gått inn samtidig som fettet ble borte? Har dere tatt noen operasjoner i ettertid (hud, pupper e.l.) Anonymkode: 216ee...4a7
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 Jeg har gått ned like over 20 kg ganske raskt, jeg er kvinne og er i midten av 20-årene. Bare sånn at du har en referanse. Huden har gått inn samtidig som jeg har mistet fett og jeg har dermed ikke tatt noen operasjoner i ettertid. Anonymkode: 3f35c...72b 1
Hjärtat Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Er 25 og har gått ned 50 kilo over ca. tre år, og huden har stor sett klart å henge med, nedbør unntak av det ene brystet som ser litt ut som en beverhale. Har ikke operert, og skal i hvert fall ikke operere før etter jeg har fått barn. Tviler egentlig på at jeg kommer til å operere, med mindre det er et fysisk hinder i hverdagen. Bryr meg lite om hvordan kroppen min ser ut, er takknemlig for at den fungerer som den skal og tar meg gjennom hverdagen.:) 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått ned like over 20 kg ganske raskt, jeg er kvinne og er i midten av 20-årene. Bare sånn at du har en referanse. Huden har gått inn samtidig som jeg har mistet fett og jeg har dermed ikke tatt noen operasjoner i ettertid. Anonymkode: 3f35c...72b 2 minutter siden, Hjärtat skrev: Er 25 og har gått ned 50 kilo over ca. tre år, og huden har stor sett klart å henge med, nedbør unntak av det ene brystet som ser litt ut som en beverhale. Har ikke operert, og skal i hvert fall ikke operere før etter jeg har fått barn. Tviler egentlig på at jeg kommer til å operere, med mindre det er et fysisk hinder i hverdagen. Bryr meg lite om hvordan kroppen min ser ut, er takknemlig for at den fungerer som den skal og tar meg gjennom hverdagen.:) Takk for svar. Er i midten av 20-årene selv og håper huden henger med her også. Ser dårlig ut for øyeblikket men håper den bare trenger litt ekstra tid. Anonymkode: 216ee...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Er i midten av 20-årene selv og håper huden henger med her også. Ser dårlig ut for øyeblikket men håper den bare trenger litt ekstra tid. Anonymkode: 216ee...4a7 Hudens evne til å trekke seg sammen er bedre jo yngre man er. Noen ganger kan det ta ca 1,5 år. Anonymkode: 6c339...e64 1
nordlending Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 40 kg ned på rundt 8 måneder da jeg var 20-21. Buk- og overarmsplastikk. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått ned like over 20 kg ganske raskt, jeg er kvinne og er i midten av 20-årene. Bare sånn at du har en referanse. Huden har gått inn samtidig som jeg har mistet fett og jeg har dermed ikke tatt noen operasjoner i ettertid. Anonymkode: 3f35c...72b Samme med meg. 40 år. Anonymkode: 6c339...e64 1
Duftavsommerregn Skrevet 2. august 2018 #8 Skrevet 2. august 2018 Det er vel bare i helet ekstreme tilfeller ved slankeoperasjoner der man har gått ned mange mange kilo at huden blir et problem, har selv gått ned 15 kilo uten noen som helst problemer angående dette. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #9 Skrevet 2. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Er i midten av 20-årene selv og håper huden henger med her også. Ser dårlig ut for øyeblikket men håper den bare trenger litt ekstra tid. Anonymkode: 216ee...4a7 Hvor mange kilo gikk du ned, og over hvor lang tid? Anonymkode: 6c339...e64
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #10 Skrevet 2. august 2018 60kg ned på litt over et år. Var 25. Huden har ikke klart å trekke seg inn. Den har helt klart gått inn masse, men ikke så det ser ut som en normal kropp. Får ikke dekket operasjon fordi det ikke er ille nok, og jeg har ikke råd til å betale det selv. Anonymkode: bd267...c7e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #11 Skrevet 2. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange kilo gikk du ned, og over hvor lang tid? Anonymkode: 6c339...e64 20 kg over 8 mnd. Har vært gravid i forkant så mulig det kan spille inn også? Gikk ned 20 kg (gravidkilo) først over 11 mnd, da hang det litt men nå er det mer. (40 kg over 19 mnd for å si det enkelt) Anonymkode: 216ee...4a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå