Gå til innhold

Utro midt i adopsjonsprosessen!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper ikke det. TS høres helt besatt ut og det er INGEN barn som burde ble plassert der når forholdet er i oppløsning. 

Anonymkode: 7a62c...e74

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2018 den 20.27, Rucula skrev:

enig i dette! 

skaff leilighet, begyn forbredelsene.... 

dump han så fort du kan

Hvis de adopterer sammen, Og de går fra hverandre etter en stund, må de da dele på jenta? Som andre skilte foreldre gjør med sine barn, den ene har samvær ect..

Anonymkode: 154ff...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de adopterer sammen, Og de går fra hverandre etter en stund, må de da dele på jenta? Som andre skilte foreldre gjør med sine barn, den ene har samvær ect..

Anonymkode: 154ff...a99

De vil jo få felles foreldreansvar ved adopsjon, så det er det naturlige at det vil bli en samværsordning etter et brudd. 

Anonymkode: beaa4...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis de adopterer sammen, Og de går fra hverandre etter en stund, må de da dele på jenta? Som andre skilte foreldre gjør med sine barn, den ene har samvær ect..

Anonymkode: 154ff...a99

bedre det enn å ikke ha barn i det hele tatt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2018 den 23.07, Kariannne skrev:

Hent hjem datteren din, deretter ville jeg konfrontert han og virkelig kjent på om dette er noe du kan tilgi. Hvis dette plager deg for mye ville jeg bedt om skilsmisse. 

Egoisme og hykleri om TS gjør dette. Det er ikke til barnets beste om foreldrene skilles. Når dette ligger brudd i luften er det en forferdelig egotrtipab TS,

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Peter007 skrev:

Egoisme og hykleri om TS gjør dette. Det er ikke til barnets beste om foreldrene skilles. Når dette ligger brudd i luften er det en forferdelig egotrtipab TS,

Hvordan da? DE vil jo begge ha dette barnet for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2018 den 1.57, Kontormus skrev:

Hadde en kollega som opplevde dette. De hentet barnet, og mannen ble konfrontert med sine "bedrifter" etter at barnet kom hjem. Hun har klart seg veldig bra som alenemor. Far knyttet seg også til barnet, men endte opp med vanlig samvær.

Du må hilse henne og si hun er egoistisk. Den største egotrippen jeg ha lest her på forumet er denne tråden. Det å ikke være ærrlig her er et større avvik av din venninne og TS enn å være utro. Det går utover et lite barn og ikke en partner. 

Det er slik at mannen blitt bruk for at du skal blir mor. Dere ville neppe hatt sex sammen om dere visste mannen var utro.

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Hvordan da? DE vil jo begge ha dette barnet for det.

Det er ikke sikkert hvis mannen visste det skulle bli brudd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, O.G. skrev:

Vel, men menn er alltids så helvetes egoistiske.

Den STORE EGOTRIPPEN er det  hun som gjør mot barnet. Det er ingen meneskerett å bli mor.

Endret av Peter007
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Peter007 skrev:

Du må hilse henne og si hun er egoistisk. Den største egotrippen jeg ha lest her på forumet er denne tråden. Det å ikke være ærrlig her er et større avvik av din venninne og TS enn å være utro. Det går utover et lite barn og ikke en partner. 

Det er slik at mannen blitt bruk for at du skal blir mor. Dere ville neppe hatt sex sammen om dere visste mannen var utro.

 

 

I den historien var det strengt tatt ikke hun som var egoistisk, men han. Han som innledet et forhold til en annen, og som lot sin kone i stikken. Og jeg tenker barnet har det bedre i Norge sammen med adoptivmor, enn på barnehjem i Colombia

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Kontormus skrev:

I den historien var det strengt tatt ikke hun som var egoistisk, men han. Han som innledet et forhold til en annen, og som lot sin kone i stikken. Og jeg tenker barnet har det bedre i Norge sammen med adoptivmor, enn på barnehjem i Colombia

Nei nei, du kan ikke seriøst mene deg ? De som tenker som deg mangler totalt vuderingsevnen på det å knytte seg seg til mennesker for et lite barn.

Dette er dessuten et barn som kan ha opplevd mer enn mange andre tross sin unge alder. Der finnes dessuten andre adoptivforeldere enn de som skal skilles men en gang de får barnet hjem. Maken til egotrippkjerring, finnes ikke ord.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Peter007 skrev:

Nei nei, du kan ikke seriøst mene deg ? De som tenker som deg mangler totalt vuderingsevnen på det å knytte seg seg til mennesker for et lite barn.

Dette er dessuten et barn som kan ha opplevd mer enn mange andre tross sin unge alder. Der finnes dessuten andre adoptivforeldere enn de som skal skilles men en gang de får barnet hjem. Maken til egotrippkjerring, finnes ikke ord.

Du kan mene hva du vil, men jeg holder fast ved at egoisten var mannen her. Og dette er ikke en konstruert historie, jeg har hilst på barnet. Kan vanskelig se for meg henne noe annet sted enn sammen med sin mor.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli foreldre først, ikke la denne sjansen gå fra deg. Dump drittsekken etterpå! Klem til deg foresten, forferdelig dårlig gjort av han. Men når du får barnet ditt vil du bli fullt av en enorm kjærlighet du ikke visste eksisterte, og se at du ikke trenger han.

Anonymkode: 78b0a...719

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Kontormus skrev:

Du kan mene hva du vil, men jeg holder fast ved at egoisten var mannen her. Og dette er ikke en konstruert historie, jeg har hilst på barnet. Kan vanskelig se for meg henne noe annet sted enn sammen med sin mor.

Kjenner du ts?

Anonymkode: 4fd92...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du ts?

Anonymkode: 4fd92...351

Nei, jeg refererer til en historie som ligner. Men de jeg tenker på gikk fra hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kontormus skrev:

Nei, jeg refererer til en historie som ligner. Men de jeg tenker på gikk fra hverandre.

Ok. Takk! :) 

Anonymkode: 4fd92...351

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2018 den 22.08, Peter007 skrev:

Den STORE EGOTRIPPEN er det  hun som gjør mot barnet. Det er ingen meneskerett å bli mor.

Du har ikke lest menneskerettighetene..?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, minister-mio skrev:

Du har ikke lest menneskerettighetene..?

Det er en menneskerettighet å ikke bli tvangssterilisert og lignende, men det er ikke en menneskerettighet å få adoptere. Tvert imot er adopsjon et privilegium for et fåtall, etter strenge regler.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...