Gå til innhold

Vondt når han støter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er jeg som er unormal eller feiler noe eller om det er normalt å få vondt ved dype støt? 

Det er jo noe menn liker virker det som, mens selv  kommer jeg lettest av stimulering av fremre skjedevegg ganske nært åpningen, trenger ikke å støte så dypt.. (uavhengig av om det er vondt eller ei) 

Kan også si at kjæresten min er omskjært så vet ikke om det har noe å si for at jeg føler det er blitt verre etter at vi ble sammen? 

Anonymkode: 764f5...b36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns også der gjør vondt. Det er ganske normalt det altså, så ikke føl på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det kan være vondt noen dager per mnd. Stort sett rett før eggløsning.

Endret av Mariell77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde alle kvinner visste at det kan gjøre vondt om han kommer så langt inn at han treffer livmortappen. Finn stillinger der han ikke kommer så langt inn i deg at han treffer livmortappen. Gjør et googlesøk og du får all verdens informasjon om dette.

Anonymkode: 65b9b...30d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes der vondt han han støter for hardt, men så når der er litt roligere, er det deilig.. 😄

Anonymkode: b525b...29e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde alle kvinner visste at det kan gjøre vondt om han kommer så langt inn at han treffer livmortappen. Finn stillinger der han ikke kommer så langt inn i deg at han treffer livmortappen. Gjør et googlesøk og du får all verdens informasjon om dette.

Anonymkode: 65b9b...30d

Joda, jeg forstår det. 

Må nok ta en prat med kjæresten. Han er den første jeg er sammen med som er omskjæret og det virker som at hard støting er tingen for han. Han holder veldig lenge også. Kanskje alt dette fordi han kjenner mindre? Ikke vet jeg. Vet bare at jeg ikke orker å verke i dagesvis etterpå lenger

Ts

Anonymkode: 764f5...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket land er han fra? Hvis han er fra Kongo er et ikke unormalt at det gjør vondt. Hvis han er fra Korea er det nok noe på din side.

Anonymkode: 7fada...f62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket land er han fra? Hvis han er fra Kongo er et ikke unormalt at det gjør vondt. Hvis han er fra Korea er det nok noe på din side.

Anonymkode: 7fada...f62

Sånn ca midt i mellom geografisk og kanskje litt mot Kongo størrelsesmessig😄

Anonymkode: 764f5...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tre innpå en liten ring av ett eller annet slag så du begrenser lengden litt.

Endret av ~Tor~
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fitteslikker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Joda, jeg forstår det. 

Må nok ta en prat med kjæresten. Han er den første jeg er sammen med som er omskjæret og det virker som at hard støting er tingen for han. Han holder veldig lenge også. Kanskje alt dette fordi han kjenner mindre? Ikke vet jeg. Vet bare at jeg ikke orker å verke i dagesvis etterpå lenger

Ts

Anonymkode: 764f5...b36

Ja! om skårete menn har mindre følelse å bruker legere tid.
Sex må alltid å skal være felles nytelse! Får du vondt av det dere gjør ammen, blir det jo ikke det.
Si i fra at det plager deg, respekterer han det ikke avslutt forholdet – finn en annen.... det finnes mye bra men der ute...
  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2018 den 21.18, AnonymBruker skrev:

Joda, jeg forstår det. 

Må nok ta en prat med kjæresten. Han er den første jeg er sammen med som er omskjæret og det virker som at hard støting er tingen for han. Han holder veldig lenge også. Kanskje alt dette fordi han kjenner mindre? Ikke vet jeg. Vet bare at jeg ikke orker å verke i dagesvis etterpå lenger

Ts

Anonymkode: 764f5...b36

Om du får vondt så må du jo stoppe han. Han kan da ikke bare peise på når du verker i dagesvis?? Sier du at det er vondt? Hvis ikke ville jeg sagt det allerede i dag, han leser ikke tanker. 

Anonymkode: 31983...de2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...