Resignert Skrevet 6. august 2018 #21 Skrevet 6. august 2018 On 8/2/2018 at 5:31 PM, AnonymBruker said: Vil hun engang ikke ofre seg for deg? (Ha sex for din skyld) ... Har du tatt en alvorsprat med hun ang dette? Anonymkode: c9dd3...45d Sex med ei som "ofrer seg" kan da vel ikke gi en mann noe som helst annet enn elendig selvfølelse... 3
Resignert Skrevet 6. august 2018 #22 Skrevet 6. august 2018 On 8/2/2018 at 5:31 PM, AnonymBruker said: Så dama di er ikke verdt å vente på? Anonymkode: 39682...9ac Er jo ikke sikkert sexlysten kommer tilbake. Da er det ikke mye å se fram til, egentlig.
911 Skrevet 23. oktober 2018 #23 Skrevet 23. oktober 2018 På 2.8.2018 den 17.29, AnonymBruker skrev: Vi hadde et bra sexliv før, men nå har hun ikke lyst lenger. Hun har kommet i overgangsalderen og har begynt å få hetetokter og slikt, regner med at det har noe med det å gjøre. Kan det være håp om at det tar seg opp når hun er ferdig med overgangsalderen? Har tenkt å kjøpe meg en slik fleshlight (onanisak for menn) for å få litt avveksling fra runkingen. Har aldri falt for fristelsen for å være utro, men kjenner at det sliter på, og kan ikke garantere at jeg ikke kommer til å være det vist dette fortsetter. Anonymkode: 0fb44...526 Denne traff meg midt i magen selv om tråden er litt gammel. Jeg har det på samme måten. Det kunne gå uker mellom hver gang og var en periode redd for at hun fikk mettet sine behov andre steder. Jeg lurte på om det var meg det var feil med før vi fikk snakket ut om problemet. Nå styrer hun "showet" og inviterer når hetetoktene ikke er fullt så plagsomme. Utroskap er helt utelukket for min del. Til det elsker jeg min kone for høyt. Håper hun vokser det av seg når kroppen har stabilisert seg for jeg regner med vi enda har mange år foran oss med intimitet og heftig sex. Hormonkur har vært luftet men tror det er for mange bivirkninger til at vi vil prøve dette.. foreløpig.
Svartfugl Skrevet 23. oktober 2018 #24 Skrevet 23. oktober 2018 På 2.8.2018 den 17.29, AnonymBruker skrev: Vi hadde et bra sexliv før, men nå har hun ikke lyst lenger. Hun har kommet i overgangsalderen og har begynt å få hetetokter og slikt, regner med at det har noe med det å gjøre. Kan det være håp om at det tar seg opp når hun er ferdig med overgangsalderen? Har tenkt å kjøpe meg en slik fleshlight (onanisak for menn) for å få litt avveksling fra runkingen. Har aldri falt for fristelsen for å være utro, men kjenner at det sliter på, og kan ikke garantere at jeg ikke kommer til å være det vist dette fortsetter. Anonymkode: 0fb44...526 Overgangsalderen kan medføre hormonelle endringer, som gjør at dama får mindre lyst, ja. Tørrhet i skjeden kan også gi mindre lyst, og her er glidemiddel et godt hjelpemiddel. Jeg synes absolutt du kan kjøpe deg et sexleketøy, det er det ingenting galt med. Du burde også snakke med kona/kjæresten om den manglende sexlysten. Er det noe dere/du/hun kan gjøre for å få tilbake noe av lysten?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #25 Skrevet 23. oktober 2018 Dude.. Du elsker ikke kona di et fnugg, eller har respektfor henne eller familien din om sex er viktigere enn samhold for deg. Hadde aldri tenkt tanken engang. Man er kjernefamilie, bestevenner og deretter elskere. Annen form for intimitet er viktigere enn sædutløsninga vår. Kos, vær romantisk, hjelp til hjemme - og kommuniser. nakk om sexlivet deres, hva du kan gjøre for henne. Foreslå eventuell terapi. Anonymkode: 19fd4...02b 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå