MunichMachine 144 0 Skrevet 9. mars 2005 #1 Del Skrevet 9. mars 2005 Han ser en mørk skygge på et bilde Ubemerket har den kontrollert alt Nå ebber dens liv ut med hans Legens fortvilte ansikt lever som et speil Fra intet har nå fikseringen blitt total En smertens sorti tegnes opp i mangfold Reisen tilbake gjøres i et stumt skrik Andres liv har blitt til utilnærmelig lykke Barns latter sprenger livskraften i biter Hjemmet står alt der det har gjort Det kjennes ikke som hans hjem lenger Han har mistet rotfestet og blitt en fremmed Maten er et bevis på liv og unngåes Venners empati går samme vei Sjelen trenges opp i et litet hjørne Når alt er slutt innom kort vil veldig få se det De som ville gi er alle fjernet i selvmedlidenhet Din resignasjon gav oss alle mer smerte Sanksjonert og fordrevet var det vi fikk føle Livet var blitt degradert til smertens undersinn Din slutt ble som et langt smertelig stikk Jeg har tilgitt deg og gitt deg din fred i mitt sinn En tid er gått nå og jeg husker en glad gutt Tiden leger alle som vil tro på det Hvil i fred min venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri 0 0 Skrevet 9. mars 2005 #2 Del Skrevet 9. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana 39 804 22 800 Skrevet 10. mars 2005 #3 Del Skrevet 10. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå