AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #1 Skrevet 2. august 2018 Og hvordan kan jeg vite om jeg er bra? Anonymkode: 0c7d0...606
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #2 Skrevet 2. august 2018 En som viser tydelig at han begjærer meg, og ikke bare med en ståkuk. Anonymkode: a0317...062 5
Katten.2.0 Skrevet 2. august 2018 #3 Skrevet 2. august 2018 Ei med engasjement. Når jenta nyter sexen og meg med hele kroppen - da svinner alt annet hen. 2
SlemUlv Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 En god elsker, er en som ikke bare tenker på sin egen nytelse, men på begges/alles nytelse ❤️ 4
NO haters please Skrevet 2. august 2018 #5 Skrevet 2. august 2018 En som ikke bare ligger der Altså lista er så lav for å være en god elsker at hvem som helst kan bli det med litt engasjement og motivasjon
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #6 Skrevet 2. august 2018 En som tør å være skikkelig røff. Ikke alles kopp med te med andre ord. Min erfaring er også at det har vel så mye med seksuell kjemi å gjøre som noe annet. Anonymkode: 98a81...3f2 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #7 Skrevet 2. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvordan kan jeg vite om jeg er bra? Anonymkode: 0c7d0...606 Hun er en introvert med french braids og er passiv, nytende, som en pusekatt som liker å bli klødd på magen. Anonymkode: 155fb...656
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #8 Skrevet 2. august 2018 Personlig takler jeg ikke menn som spør om sex, og har aldri taklet det i et forhold. Jeg vil at han skal vise meg at han vil ha sex. Være direkte. Gjerne krevende. Ta initiativ, og møte mine initiativ. Min nytelse må også være viktig for ham. Sameier på 5 minutter er ikke noe for meg. Jeg ønsker en elsker som tar seg tid til å nyte og å la meg nyte. Han må kunne variere mellom å være myk og røff. Han må dessuten ha kondisjon til å orke å ha sex. Han må også ha et godt og naturlig forhold til nakenhet, mine lukter og smaker og sæd. Utrolig avtennende med menn som ikke tåler sin egen sæd! Anonymkode: 71109...51d 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #9 Skrevet 2. august 2018 En engasjert partner som tar initiativ og viser at hen bryr seg om begges nytelse. En som ikke er redd for å snakke om sex (og samliv) og som sier i fra om egne behov og spør om mine behov/ønsker. En person som er leken og ikke er redd for å foreslå nye ting. En partner som kan kose og vise nærhet uten at det nødvendigvis trenger å bli sex av det. Er også en fordel om hen ikke synes at kroppsvæsker er "fysj og æsj". M30 Anonymkode: 026c3...dcc 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #10 Skrevet 2. august 2018 En som synes jeg er verdens vakreste, som tenner på meg og nyter kroppen min. En som jeg elsker og aldri blir lei av å utforske ting. En som kysser meg og ser meg inn i øynene. En som ikke er redd for å være litt røff, andre ganger bare myk. Anonymkode: adca3...464
Fjellgeita27 Skrevet 3. august 2018 #11 Skrevet 3. august 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: En engasjert partner som tar initiativ og viser at hen bryr seg om begges nytelse. En som ikke er redd for å snakke om sex (og samliv) og som sier i fra om egne behov og spør om mine behov/ønsker. En person som er leken og ikke er redd for å foreslå nye ting. En partner som kan kose og vise nærhet uten at det nødvendigvis trenger å bli sex av det. Er også en fordel om hen ikke synes at kroppsvæsker er "fysj og æsj". M30 Anonymkode: 026c3...dcc 👌🏼
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #12 Skrevet 3. august 2018 En som er lidenskapelig med hele seg. En som er opptatt av begges nytelse og ikke bli lei av å utforske meg. En som er nysgjerrig, kan kunsten å egge, og ikke må ha full pakke hver gang. En jeg føler meg trygg sammen med. En jeg har sexuell kjemi med, rett og slett. Anonymkode: 77f1b...2f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå