Gå til innhold

Solbrent-huden flasser av! Hjelp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har blitt solbrent, og huden min ser rett og slett grusom ut på brystet. Huden har begynt å flasse av. Men spørsmålene mine er- kan man bade selv om huden flasser? Vil på stranda, så kan jeg dra på stranda f.eks idag selv om huden flasser av? Hvis jeg tar på solkrem med 50 på faktor?

Anonymkode: 2ca99...6bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan dra på stranda og bade. Men som du selv sier, bør den solsvidde huden beskyttes godt med høyeste faktor, ellers blir brannskaden verre enn verst. Og det er jo en brannskade solbrenthet er.

Vurder å ta på deg t-skjorte i solen. Rull den evt opp så du får sol på magen, men brystet er dekket til, der du er brent. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har blitt solbrent, og huden min ser rett og slett grusom ut på brystet. Huden har begynt å flasse av. Men spørsmålene mine er- kan man bade selv om huden flasser? Vil på stranda, så kan jeg dra på stranda f.eks idag selv om huden flasser av? Hvis jeg tar på solkrem med 50 på faktor?

Anonymkode: 2ca99...6bb

Selvfølgelig kan du bade selv om du flasser. Men ville nok holdt meg litt i skyggen og beskyttet det solbrente området godt i noen dager  

Anonymkode: 85345...686

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...