Gå til innhold

Noen som har molosser-hunder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typ anatolsk gjeterhund, akbash, kaukasisk ovtcharka, sarplaninac, tornjak eller serra de estrelahund? :) 

Jeg har alltid likt spesielle store hunder og har god erfaring med litt «vanskelige» raser fra før, men har ikke tenkt meg hund i nærmeste fremtid. Men er det noen som har desse hundene her i Norge og kan si litt om dem?

Anonymkode: 2c498...cea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her i Norge har vi tydeligvis bare kjedelige golden retrievere og chihuahuaer:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Folk i familien har to kaukasisk ovtcharkas. Nydelige "beist "💕. ! 

Ekstremt viktig å sosialisere hunden tidlig. Egenrådige.  Veldig gode på tur( trenger mye mosjon) men ikke glade for alle nye folk som kommer på besøk.. 

Beskytter sitt territorium.

Ekstremt henrivende og lojal til sin flokk /vår familie, men lite interesse for andre folk.   Du vil føle deg trygg om du anskaffer deg en kaukasisk ovtcharka da !

Har store -i Norge ulovlige- hunder selv ( kaukasisk O. er ulovlige i flere land) , de er verdens snilleste!

Anonymkode: b94aa...2be

AnonymBruker
Skrevet

Har rottweiler, en herlig rase

Anonymkode: 18af0...520

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typ anatolsk gjeterhund, akbash, kaukasisk ovtcharka, sarplaninac, tornjak eller serra de estrelahund? :) 

Jeg har alltid likt spesielle store hunder og har god erfaring med litt «vanskelige» raser fra før, men har ikke tenkt meg hund i nærmeste fremtid. Men er det noen som har desse hundene her i Norge og kan si litt om dem?

Grunnen til laber respons skyldes muligens at de rasene du nevner er «nisjeraser» for spesielt interessere. Spør heller i et rendyrket hundefora,mulig du får svar der. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Julie skrev:

Grunnen til laber respons skyldes muligens at de rasene du nevner er «nisjeraser» for spesielt interessere. Spør heller i et rendyrket hundefora,mulig du får svar der. 

Ja jeg vet, men tenkte at siden det et folk fra hele landet her inne så kommer det vel litt respons :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...