¤Tiili¤ Skrevet 9. mars 2005 #1 Skrevet 9. mars 2005 Etter bare en liten stund etter at jeg har sminket, ligger øyeskyggen i buen på øyelokket. HAr tunge øyelokk, har noen tips til meg hvordan den skal holde seg på plass?...
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #2 Skrevet 9. mars 2005 Bruk et godt pudder (evnt. også foundation) før du legger øyenskygge. Det finnes også øyenskyggebaser du kan få kjøpt som skal gjøre at skyggene sitter bedre. Selv bruker jeg stort sett bare pudder under.
Saga Skrevet 9. mars 2005 #3 Skrevet 9. mars 2005 Du må bruke bra pudder også, helst fast. Akkurat nå bruker jeg Chanel d'eau øyenskygge (flytende) og den ser perfekt ut hele dagen!
Gjest gjest1 Skrevet 9. mars 2005 #4 Skrevet 9. mars 2005 Noen merker har noe som heter eye primer. Det er en lett krem som smøres på øyelokket før øyeskyggen og holder den på plass i timevis. Spør i parfymeriet. Sikkert ikke bare MK som har det.. Ville vært forsiktig med pudder jeg - det tørker ut huden
Gjest Jennifer_C Skrevet 22. juni 2005 #5 Skrevet 22. juni 2005 Du må bruke bra pudder også' date=' helst fast. Akkurat nå bruker jeg Chanel d'eau øyenskygge (flytende) og den ser perfekt ut hele dagen! [/quote'] Hvilken farge har du? Jeg vurderer å kjøpe denne i gullfarge. Blir den veldig intens og glitrende eller er det mulig å få den mer naturlig? Har veldig lys hud og blå øyne og elsker gull farger og har vert på leting etter en flott gullfarge men finner aldri den riktige, håper denne funker!
Milly:) Skrevet 22. juni 2005 #6 Skrevet 22. juni 2005 Art Deco øyenskyggebase er kjempegod. (du finner en tråd om den her)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå