Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter bare en liten stund etter at jeg har sminket, ligger øyeskyggen i buen på øyelokket. HAr tunge øyelokk, har noen tips til meg hvordan den skal holde seg på plass?...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Bruk et godt pudder (evnt. også foundation) før du legger øyenskygge. Det finnes også øyenskyggebaser du kan få kjøpt som skal gjøre at skyggene sitter bedre. Selv bruker jeg stort sett bare pudder under.

Skrevet

Du må bruke bra pudder også, helst fast. Akkurat nå bruker jeg Chanel d'eau øyenskygge (flytende) og den ser perfekt ut hele dagen! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Noen merker har noe som heter eye primer. Det er en lett krem som smøres på øyelokket før øyeskyggen og holder den på plass i timevis. Spør i parfymeriet. Sikkert ikke bare MK som har det..

Ville vært forsiktig med pudder jeg - det tørker ut huden

• 3 måneder senere...
Gjest Jennifer_C
Skrevet
Du må bruke bra pudder også' date=' helst fast. Akkurat nå bruker jeg Chanel d'eau øyenskygge (flytende) og den ser perfekt ut hele dagen! :)[/quote']

Hvilken farge har du? Jeg vurderer å kjøpe denne i gullfarge. Blir den veldig intens og glitrende eller er det mulig å få den mer naturlig? Har veldig lys hud og blå øyne og elsker gull farger og har vert på leting etter en flott gullfarge men finner aldri den riktige, håper denne funker!

Skrevet

Art Deco øyenskyggebase er kjempegod. (du finner en tråd om den her)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...