Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 21. juni 2005 #1 Skrevet 21. juni 2005 Etter å ha lest så mye bra om denne, så kjøpte jeg den i helga. Har noen øyenskygger fra Revlon liggende som striper seg etter en halvtime så jeg har ikke fått brukt de. I dag tok jeg på basen, og en av revlon-skyggene over... Men jeg sleit skikkelig med å få det fint. Fargen ble mye mer intens, og det ble vanskelig å få det jevnt. det ble liksom alt for masse i enden, og jeg fikk det ikke bort igjen. Holdt på leeenge, men måtte til slutt bare la det være som det var. I speilet på jobb nå så jeg at øyenskyggen hadde stript seg, og at det hele så skikkelig dårlig ut :-? urk, hva skjer?? gjør jeg noe feil eller. dette var jo helt håpløst.
Gjest agjest Skrevet 21. juni 2005 #2 Skrevet 21. juni 2005 mulig at du har brukt for mye, her gjelder det å være sparsom og gni det tynt utover.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2005 #3 Skrevet 21. juni 2005 mulig at du har brukt for mye' date=' her gjelder det å være sparsom og gni det tynt utover.[/quote'] Ja..slet med å påføre denne tynt jeg også.. I tilegg må den tørke en stund, kanskje 30sek-1min. Synes nesten denne fungerer bedre med kremøyeskygge
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 Ah, jeg har tydeligvis gjort alt feil :D smørte på, og lot den i hvert fall ikke tørke... Vi gir den et nytt forsøk i morgen...
Milly:) Skrevet 21. juni 2005 #5 Skrevet 21. juni 2005 Det samme bruker å skje med meg, og det er som regel fordi jeg ikke har smurt det godt nok utover ja. Jeg pleier å la det tørke minst et par minutter for å være sikker.
Gjest Mio Skrevet 21. juni 2005 #6 Skrevet 21. juni 2005 Jepp, den må få tørke først, ellers blir det ikke noe vidunderprodukt nei!
Gjest dudell Skrevet 22. juni 2005 #8 Skrevet 22. juni 2005 har aldri hatt no problemer med den... men det er sikkert fordi jeg alltid har det så travelt når jeg sminker meg, springer rundt. Så da er jeg vel så treg me å komme i gang at den nok har tørka :oops: Synes alltid det er litt vanskelig å få det likt på begge øynene, og det sitter jo rimelig godt med den basen. Men om man smører seg med tolmodighet så får man jo et super resultat. Ble skikkelig overrasket over å få billigøyenskygge fra kappahl til å sitte i flere timer. Christian Dior skyggen satt faktisk i 12 timer uten at jeg trengte noe finpuss. Så som dere nok skjønner er jeg superduper fornøyd
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 22. juni 2005 #9 Skrevet 22. juni 2005 i dag la jeg tyyynt på, og lot det tørke i 1 min. det ble myye bedre, men øyenskyggen har fortsatt stripa seg i globallinjen der why???
Gjest Lille Lotte ii. Skrevet 22. juni 2005 #10 Skrevet 22. juni 2005 Prøv å smøre på, la det tørke, legg et tynt lag med transparent pudder oppå før du legger øyenskyggen. Det gjør jeg hver dag, og det funker som bare det. Er nesten som at øyenskyggen er vannfast, så godt sitter den. Lykke til!
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #11 Skrevet 22. juni 2005 ......men ingen som har prøvd den på kremøyenskygger????? Har liggende en haug med slike som jeg aldri får brukt :-(
Milly:) Skrevet 22. juni 2005 #12 Skrevet 22. juni 2005 Jeg har ikke prøvd med kremøyenskygger, men det burde funke fint det...?
Gjest Lilleulv Skrevet 23. juni 2005 #13 Skrevet 23. juni 2005 ......men ingen som har prøvd den på kremøyenskygger????? Har liggende en haug med slike som jeg aldri får brukt :-( Jo det er jo kremøyenskygge jeg driver å prøver den på da. men får det ikke helt til. striper seg uansett. men skal prøve med løst pudder da den veilen til id er kanskje bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå