Gå til innhold

er ikke lykkelig nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor i Norge, men har ikke noen venner. Det er en frustrasjon i meg som jeg ikke vet hvor jeg skal sende av gårde. Det er uheldig situasjon som jeg har måtte være i en stund. Men uten noen å snakke med eller oppleve som venn som blir det mer anstrengt. 

Hvilket land flyttet du til for å oppleve du var et menneske igjen? og fikk du jobb etter at du hadde flyttet?

Anonymkode: 8fd46...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Konditorfrue

Jeg er norsk,men vil gi deg noen råd likevel. Kan du jobbe litt som frivillig for å få kontakt med folk,kontakt røde kors.kirkens nødhjelp har gratis tlf for å snakke. Det hjalp meg i en vanskelig situasjon.. Husker ikke nummeret,bare å Google.. Ellers så kan du også legge ut anonym at du ønsker venner /treffe andre mennesker i samme situasjon. Jeg kan godt være din venn her.bare å sende pm om du vil 💗

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ta lang tid å kjenne seg hjemme på et sted. 

 

Det er flott med de som har tipset deg om Røde Kors. Søk på Google etter ordene Røde Kors sammen med navnet på din kommune, og sammen med ordet besøksvenn. Det er en tjeneste de har mange steder. Kanskje du kan få en besøksvenn fra de?

 

Vi nordmenn kan være vanskelige å bli kjent med. Er det mulig for deg å engasjere deg i ditt nærmiljø? Hjelpe til med ting på Frivillighetssentral/Moské/Kirke/Vel-forening? Hvis du hjelper til ofte på slike steder kan man bli lettere kjent med folk. Mange bibliotek har språkkurs og ulike arrangement der det skjer ting. Kanskje du kan treffe noen der? 

 

Klem

Anonymkode: 7ae7e...fde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...