AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #21 Skrevet 2. august 2018 3 timer siden, FlikkFlakk skrev: Ei venninne av meg gikk i løpestreng sammen bikkja når moren skulle henge opp klær, luke i hagen osv... 😆 vi er født i '76 Det gjorde jeg også når jeg var på hytta, siden jeg alltid gikk ned til vannet. Jeg er født i '86.. Anonymkode: 8263f...e4f
Perle Skrevet 2. august 2018 #22 Skrevet 2. august 2018 (endret) 6 timer siden, FlikkFlakk skrev: Ei venninne av meg gikk i løpestreng sammen bikkja når moren skulle henge opp klær, luke i hagen osv... 😆 vi er født i '76 Det gjorde lillebroren til en lekekamerat også. De hadde en stort gård, med en brønn på tunet. 😅 Det gikk vra med han også, tror ikke han "bjeffer" i dag. Sist jeg så ham var i en riksavis hvor han ble intervjuet om rentenivået. 😄 Endret 2. august 2018 av Perle 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #23 Skrevet 2. august 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser en gang iblant foreldre som har bånd på ungene sine når de ferdes på flyplassen eller tog-stasjonen, og noen ganger til og med på kjøpesenter når jeg har vært i utlandet. Er slike foreldre late som ikke orker å passe på barna sine? Anonymkode: d3560...74c Nei, de er ikke late de er påpasselige og føre var i forhold til å ikke miste barnet sitt. Jeg kjenner noen som mistet ett barn på en flyplass. De turde ikke melde barnet savnet fordi de da var redde noen uærlige mennesker skulle snappe barnet med seg. Barnet var borte i lang tid før de klarte å finne barnet igjen. Den redselen satt senere dypt i foreldrene når de skulle ut og reise. Anonymkode: 42d7b...78b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå