Gå til innhold

Snart blir verden et fattigere sted


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære, elskede mannen min, kjæresten min og bestevennen min. Jeg elsker deg så høyt, du er det viktigste mennesket i livet mitt, og nå skal jeg miste deg så alt for tidlig. Du har kjempet hardt, men når jeg ser på deg der du ligger og sover ved siden av meg (du gjør nesten ikke annet enn å sove nå) forstår jeg at det skal bli godt for deg å få hvile. Du er så sliten. 

Lenge hadde vi håp om at dette skulle gå bra, men når dommen først kom har ting gått så mye fortere enn vi så for oss. Kreftene har minket fra dag til dag. Vi trodde vi hadde bedre tid, men nå tror jeg allerede jeg må begynne å telle dager i stedet for uker og måneder. Er det en velsignelse eller en forbannelse? Jeg klarer ikke bestemme meg. Du har mistet all livskvalitet, så å ønske at du skal få et lenger liv slik du har det nå ville bare være egoistisk. Samtidig gjør det så vondt å skulle miste deg. Du er alt! 

Du har vært den beste kjæresten og mannen jeg kunne ønske meg, og vi har hatt mange gode år sammen. Jeg er heldig og privilegert som har fått lov til å være din og kalle deg min alle disse årene. Og jeg er heldig og privilegert som har fått lov til å være sammen med deg og ta meg av deg den siste tiden. 

Du er så høyt elsket, og du kommer til å bli så inderlig savnet. Jeg vil bære deg med meg i hjertet nå og så lenge jeg lever. 

Anonymkode: 602a9...7b3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, snille dere. ❤️ Jeg skrev egentlig ikke innlegget for å få sympati, jeg hadde bare behov for å sette det ned sort på hvitt. Men samme hva formålet mitt var varmer ordene deres godt. 

Takk igjen. ❤️ 

Anonymkode: 602a9...7b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Kjenner tårene presser på av dette. Så ufattelig trist 💔

Anonymkode: 82933...ddd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her hadde det jo kommet flere innlegg siden sist jeg var inne. Tusen takk til dere også! Det gjør godt midt i sorgen. ❤️ 

Det er over nå, kjæresten min har fått fred. Jeg trøster meg med at jeg fikk være der for ham, og holde rundt ham til siste slutt. Men savnet er så stort. ❤️ 

Igjen, tusen takk for de fine kommentarene deres. 

Anonymkode: 602a9...7b3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, her hadde det jo kommet flere innlegg siden sist jeg var inne. Tusen takk til dere også! Det gjør godt midt i sorgen. ❤️ 

Det er over nå, kjæresten min har fått fred. Jeg trøster meg med at jeg fikk være der for ham, og holde rundt ham til siste slutt. Men savnet er så stort. ❤️ 

Igjen, tusen takk for de fine kommentarene deres. 

Anonymkode: 602a9...7b3

😰❤️❤️ Så leit å høre. Tenker på deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufattelig trist 😢❤️ Har ikke ord. Så utrolig vondt. Kondolerer så mye ❤️ 

Anonymkode: aa70e...f18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 16.8.2018 den 0.16, AnonymBruker skrev:

Oi, her hadde det jo kommet flere innlegg siden sist jeg var inne. Tusen takk til dere også! Det gjør godt midt i sorgen. ❤️ 

Det er over nå, kjæresten min har fått fred. Jeg trøster meg med at jeg fikk være der for ham, og holde rundt ham til siste slutt. Men savnet er så stort. ❤️ 

Igjen, tusen takk for de fine kommentarene deres. 

Anonymkode: 602a9...7b3

Så utrolig trist❤️ Innlegget ditt rørte meg og det var vondt å lese.

 

sender deg en klem og håper du har noen å støtte deg på. 

Så opprivende vondt , urettferdig og meningsløst. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...