AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Del Skrevet 1. august 2018 Kjære, elskede mannen min, kjæresten min og bestevennen min. Jeg elsker deg så høyt, du er det viktigste mennesket i livet mitt, og nå skal jeg miste deg så alt for tidlig. Du har kjempet hardt, men når jeg ser på deg der du ligger og sover ved siden av meg (du gjør nesten ikke annet enn å sove nå) forstår jeg at det skal bli godt for deg å få hvile. Du er så sliten. Lenge hadde vi håp om at dette skulle gå bra, men når dommen først kom har ting gått så mye fortere enn vi så for oss. Kreftene har minket fra dag til dag. Vi trodde vi hadde bedre tid, men nå tror jeg allerede jeg må begynne å telle dager i stedet for uker og måneder. Er det en velsignelse eller en forbannelse? Jeg klarer ikke bestemme meg. Du har mistet all livskvalitet, så å ønske at du skal få et lenger liv slik du har det nå ville bare være egoistisk. Samtidig gjør det så vondt å skulle miste deg. Du er alt! Du har vært den beste kjæresten og mannen jeg kunne ønske meg, og vi har hatt mange gode år sammen. Jeg er heldig og privilegert som har fått lov til å være din og kalle deg min alle disse årene. Og jeg er heldig og privilegert som har fått lov til å være sammen med deg og ta meg av deg den siste tiden. Du er så høyt elsket, og du kommer til å bli så inderlig savnet. Jeg vil bære deg med meg i hjertet nå og så lenge jeg lever. Anonymkode: 602a9...7b3 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 1. august 2018 #2 Del Skrevet 1. august 2018 ❤️ Sender en varm klem ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaWhite Skrevet 1. august 2018 #3 Del Skrevet 1. august 2018 ❤️💛 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 1. august 2018 #4 Del Skrevet 1. august 2018 Sender deg en varm styrkeklem kjære TS 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Del Skrevet 1. august 2018 Takk, snille dere. ❤️ Jeg skrev egentlig ikke innlegget for å få sympati, jeg hadde bare behov for å sette det ned sort på hvitt. Men samme hva formålet mitt var varmer ordene deres godt. Takk igjen. ❤️ Anonymkode: 602a9...7b3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollybby Skrevet 2. august 2018 #6 Del Skrevet 2. august 2018 En stor klem sendes din vei TS💕💕 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Missy♥ Skrevet 5. august 2018 #7 Del Skrevet 5. august 2018 ❤️❤️❤️❤️❤️ Så innmari trist 😢 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #8 Del Skrevet 14. august 2018 Kjenner tårene presser på av dette. Så ufattelig trist 💔 Anonymkode: 82933...ddd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #9 Del Skrevet 14. august 2018 ❤❤❤ Anonymkode: 08d51...f0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #10 Del Skrevet 15. august 2018 Oi, her hadde det jo kommet flere innlegg siden sist jeg var inne. Tusen takk til dere også! Det gjør godt midt i sorgen. ❤️ Det er over nå, kjæresten min har fått fred. Jeg trøster meg med at jeg fikk være der for ham, og holde rundt ham til siste slutt. Men savnet er så stort. ❤️ Igjen, tusen takk for de fine kommentarene deres. Anonymkode: 602a9...7b3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 15. august 2018 #11 Del Skrevet 15. august 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, her hadde det jo kommet flere innlegg siden sist jeg var inne. Tusen takk til dere også! Det gjør godt midt i sorgen. ❤️ Det er over nå, kjæresten min har fått fred. Jeg trøster meg med at jeg fikk være der for ham, og holde rundt ham til siste slutt. Men savnet er så stort. ❤️ Igjen, tusen takk for de fine kommentarene deres. Anonymkode: 602a9...7b3 😰❤️❤️ Så leit å høre. Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 15. august 2018 #12 Del Skrevet 15. august 2018 Kondolerer så mye!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #13 Del Skrevet 18. august 2018 Ufattelig trist 😢❤️ Har ikke ord. Så utrolig vondt. Kondolerer så mye ❤️ Anonymkode: aa70e...f18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #14 Del Skrevet 18. august 2018 Kondolerer så mye ❤️❤️ Anonymkode: b8595...133 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. august 2018 #15 Del Skrevet 25. august 2018 ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 1. september 2018 #16 Del Skrevet 1. september 2018 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 1. september 2018 #17 Del Skrevet 1. september 2018 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #18 Del Skrevet 1. september 2018 Stå på, ikke mist håpet, alt ordner seg Anonymkode: b1063...858 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupperulla Skrevet 1. september 2018 #19 Del Skrevet 1. september 2018 På 16.8.2018 den 0.16, AnonymBruker skrev: Oi, her hadde det jo kommet flere innlegg siden sist jeg var inne. Tusen takk til dere også! Det gjør godt midt i sorgen. ❤️ Det er over nå, kjæresten min har fått fred. Jeg trøster meg med at jeg fikk være der for ham, og holde rundt ham til siste slutt. Men savnet er så stort. ❤️ Igjen, tusen takk for de fine kommentarene deres. Anonymkode: 602a9...7b3 Så utrolig trist❤️ Innlegget ditt rørte meg og det var vondt å lese. sender deg en klem og håper du har noen å støtte deg på. Så opprivende vondt , urettferdig og meningsløst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 2. september 2018 #20 Del Skrevet 2. september 2018 Føler med deg i sorgen kjære TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå