AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Bare jeg som syntes det er rart at SÅ mange instagramkontoer plutselig blir hacket? begynner å tro at det er et stunt for å få flere følgere. 1. De blir hacket 2. Oppretter ny konto 3. Flere andre kontoer skriver på storyen sin «omg hun her er hacket følg henne på den nye kontoen!!!» 4. Har den nye kontoen noen dager 5. Plutselig er kontoen tilbake og de bare «hurra følg den vanlige !» 6. De får mye flere nye følgere gjennom at andre skrev om de på storyen. altså, slår ikke feil?! Alltid samme. Noen andre som reagerer? Det er ikke verre enn å deaktivere eller arkivere alle bildene sine, bytte kontonavn, så ser den hacka ut🤔 Anonymkode: 0f4b3...714
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Jeg har blitt forsøkt hacket på Instagram, men har ikke byttet nick der av den grunn. Ikke laget ny konto der heller. Nye følgere kommer jevnlig uansett. Anonymkode: a2711...532
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt forsøkt hacket på Instagram, men har ikke byttet nick der av den grunn. Ikke laget ny konto der heller. Nye følgere kommer jevnlig uansett. Anonymkode: a2711...532 Tror ikke du forstår hva jeg mener. Anonymkode: 0f4b3...714
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå