AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Jeg er en relativt ung jente i midten av tjueårene som har hengepupper. Dette plager meg veldig! Kjæresten min er veldig fornøyd med puppene mine, men dette er et stort kompleks for meg. Jeg finner sjelden bh og bikini som passer bra, som gjør at det viser godt at de henger. Brystvortene er også langt nede på puppene og peker nedover, og jeg syntes det er skikkelig ubekvemt - spesielt så ung som jeg er. Grunnen til at jeg har fått hengepupper er mest sannsynlig i forbindelse med vekttap, for det er etter dette de ble mer og mer slik. Har du erfaring med brystløft? Hvordan var inngrepet, pris, tiden etter (spesielt med tanke på jobb), hvor gammel var du, hvor utførte du det? Setter stor pris på svar! Anonymkode: afb54...54f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Aleris Oslo. Fjernet litt av størrelsen også! De var litt slakke etter 5 års amming tilsammen. Vortene var langt ned. Synes smertene var helt Ok, var ikke spesielt vondt. Var på jobb 5 dager etterpå. Elsker de nye puppene mine, men hr fått stygge arr . Mørke og brede dessverre. Men har heller arr enn hengepupper. Vil si at fasongen er perfekte! Anonymkode: 39b16...f29
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Aleris Oslo. Fjernet litt av størrelsen også! De var litt slakke etter 5 års amming tilsammen. Vortene var langt ned. Synes smertene var helt Ok, var ikke spesielt vondt. Var på jobb 5 dager etterpå. Elsker de nye puppene mine, men hr fått stygge arr . Mørke og brede dessverre. Men har heller arr enn hengepupper. Vil si at fasongen er perfekte! Anonymkode: 39b16...f29 Sjekk ut arrkorreksjon der du opererte! Ofte får de ikke med alt areola(heter det det?) når de flytter opp nippelen som lager pigmentering! Jeg tok en korreksjon og det hjalp masse ! Gratis fornebuklinikken Anonymkode: 6a30d...1fc
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #4 Skrevet 2. august 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en relativt ung jente i midten av tjueårene som har hengepupper. Dette plager meg veldig! Kjæresten min er veldig fornøyd med puppene mine, men dette er et stort kompleks for meg. Jeg finner sjelden bh og bikini som passer bra, som gjør at det viser godt at de henger. Brystvortene er også langt nede på puppene og peker nedover, og jeg syntes det er skikkelig ubekvemt - spesielt så ung som jeg er. Grunnen til at jeg har fått hengepupper er mest sannsynlig i forbindelse med vekttap, for det er etter dette de ble mer og mer slik. Har du erfaring med brystløft? Hvordan var inngrepet, pris, tiden etter (spesielt med tanke på jobb), hvor gammel var du, hvor utførte du det? Setter stor pris på svar! Anonymkode: afb54...54f Ikke noe stress med et brystløft. Veldig fornøyd :-) Anonymkode: 196eb...7b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå