AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Drikker meg dritings annenhver dag. Nav følger ikke sine egne regler til tross for at jeg har overholdt alle frister og gitt dem alt de vil ha. Jeg er drittlei og gidder ikke mer. Nå får alt bare gå til helvetet. Anonymkode: fcbb5...9bc
crashbunny Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drikker meg dritings annenhver dag. Nav følger ikke sine egne regler til tross for at jeg har overholdt alle frister og gitt dem alt de vil ha. Jeg er drittlei og gidder ikke mer. Nå får alt bare gå til helvetet. Anonymkode: fcbb5...9bc Du har min fulle sympati, jeg kjenner situasjonen du er i så alt for godt! Kan ikke si annet enn skål og lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 Vet hvordan du har det, og hva skal man gjøre, liksom? Er ikke som om man egentlig får hjelp når man oppsøker det, så da blir det til at man enten klarer komme seg opp på egen hånd, eller kjører seg selv i grøfta. Jeg har så langt klart å holde drikkingen til nesten bare i helgene, så jeg går ikke helt under enda. Hadde vært kjipt å miste ruseffekten, som man gjerne gjør når man drikker ofte, så det er min motivasjon til å kutte ned på alkohol.... Anonymkode: 930e1...edb 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 2 timer siden, Testosteron skrev: Ja. Det er NAV sin feil. Helt klart Ja det er det faktisk. Hele veien har de fått alt de ba om og jeg har alltid oppført med eksemplarisk. Dette er andre gang en saksbehandler ikke kan sitt eget regelverk (hun forrige fikk sparken nettopp pga det) og lar det gå utover brukeren. Anonymkode: fcbb5...9bc
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #6 Skrevet 1. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja det er det faktisk. Hele veien har de fått alt de ba om og jeg har alltid oppført med eksemplarisk. Dette er andre gang en saksbehandler ikke kan sitt eget regelverk (hun forrige fikk sparken nettopp pga det) og lar det gå utover brukeren. Anonymkode: fcbb5...9bc Er det virkelig noen som får sparken i NAV? Anonymkode: 9ed2b...ccc
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #7 Skrevet 1. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er det faktisk. Hele veien har de fått alt de ba om og jeg har alltid oppført med eksemplarisk. Dette er andre gang en saksbehandler ikke kan sitt eget regelverk (hun forrige fikk sparken nettopp pga det) og lar det gå utover brukeren. Anonymkode: fcbb5...9bc Har du satt deg skikkelig inn i regelverket da? At du ikke får hjelp, kan være at det finnes lover og regler som du kanskje ikke er klar over. Du skal ikke fortelle andre hvordan de skal gjøre arbeidet sitt. Du er bare nødt til å godta at det er slik. Anonymkode: 64457...436
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå