AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 På dating app, vi chatta en stund før vi treffes. Har truffes en gang og det var vellykket og begge vil treffes igjen. Jeg spurte for noen dager siden om han fortsatt ville treffes igjen og det sa han at han gjerne ville. Jeg spurte fordi jeg nok føler han sitter litt på "gjerdet" og jeg tenkte at med å spørre så vet jeg om han vil eller ikke. Fair nok om han hadde sagt han ikke var så intressert allikevel. Problemet er at JEG kjenner jeg blir FOR fort intressert. Dvs.. ikke at jeg nødvendigvis vil ha han.. Men å kjenne at han ER intressert og så er jeg litt usikker. Flere som har det sånn? Og hvordan slutte med det? Er så utrolig irriterende, jeg vil ha et avslappet forhold til hele greia. Etter han sa han gjerne ville treffes igjen så har jeg ikke hørt fra han, 2 dager siden og det var jeg som tok iniativet nå. Men da begynner tankespinnet er han allikevel ikke så intressert i å treffes, at han sa det for å la det skli ut. Er vanskelig å vite hva menn tenker. På den ene siden skal en stole på en mann om han sier han bare er ute etter sex. Men hva med resten av det de sier? 😅 Nå tenker jeg om det blir needy om jeg sender en causal melding, eventuelt et bilde eller ikke. Jeg kommer ikke til å ta opp igjen om å treffes. Han var veldig på i begynnelsen for å "vinne meg over" og nå føler jeg at han vet han har og da trekker han seg litt unna. Om vi treffes, så blir det ikke før om nærmere 2 uker til pga jobb og ferie så ble ikke avtalt noe konkret dag. Jeg må legge til at jeg sitter ikke bare og glor i veggen pga dette. 😉 Anonymkode: 0a5e0...e7f
Surriball Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Jeg synes du skal slappe av og bare sende ham en melding. Noe hverdagslig, et morsomt bilde, en meme eller hva enn slags humor dere har dere i mellom. Ikke tenk så mye på det. Han har sagt at han vil treffes igjen, så stol på det. Bare hold samtalen gående uten å mase, og se om han svarer positivt. Kjør på med ditt eget liv. Så når det nærmer seg tida hvor det passer å møtes igjen kan du følge det opp med forslag til et konkret tidspunkt. Gjerne "jeg har lyst til å gå på den konserten der på tirsdag, være med?" eller noe sånt. Hvis han da vil treffes sier han enten ja eller foreslår et annet tidspunkt. Hvis han ikke er interessert så passer det ikke og så foreslår han heller ikke noe annet tidspunkt.
Gjest Masja Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: På den ene siden skal en stole på en mann om han sier han bare er ute etter sex. Men hva med resten av det de sier? 😅 Om han sier at han bare er ute etter sex, så skal du stole på det, ja! Blås i resten av det han sier! Hvis du er interessert i noe mer, så skygg unna!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 35 minutter siden, Masja skrev: Om han sier at han bare er ute etter sex, så skal du stole på det, ja! Blås i resten av det han sier! Hvis du er interessert i noe mer, så skygg unna! TS her. Han her sier ikke han er intressert i bare sex, han vil finne en å ha noe mer seriøst med. Men.. tenkte sånn generelt om menn som sier det altså. Anonymkode: 0a5e0...e7f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 3 timer siden, Surriball skrev: Jeg synes du skal slappe av og bare sende ham en melding. Noe hverdagslig, et morsomt bilde, en meme eller hva enn slags humor dere har dere i mellom. Ikke tenk så mye på det. Han har sagt at han vil treffes igjen, så stol på det. Bare hold samtalen gående uten å mase, og se om han svarer positivt. Kjør på med ditt eget liv. Så når det nærmer seg tida hvor det passer å møtes igjen kan du følge det opp med forslag til et konkret tidspunkt. Gjerne "jeg har lyst til å gå på den konserten der på tirsdag, være med?" eller noe sånt. Hvis han da vil treffes sier han enten ja eller foreslår et annet tidspunkt. Hvis han ikke er interessert så passer det ikke og så foreslår han heller ikke noe annet tidspunkt. Jeg har gjort som du sa... Heheh.. Sendte et bilde av meg etter tur i dag, med litt sånn halvsvett ansikt. 😉 Spurte hvordan det stod til. Fikk svar raskt og det var en absolutt hyggelig og greitt det han skreiv. Men.. jeg kjenner vel at jeg savner det noe MER. Litt at han spør mer om meg og generelt er mer på. Men.. jeg skal legge det på is, dvs ikke tenke på det, rett og slett forholde meg til at han HAR sagt han VIL treffes. Det skjer det som skjer og tar han ikke noe videre kontakt, så er det vel en mening med det også. Men jeg skal vertfall vokte meg for at ikke JEG blir en som jakter. Anonymkode: 0a5e0...e7f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå