AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Jeg er ei jente som sliter utrolig med angst, har fått diagnosen generell angst, men sliter også med panikkangst og helseangst.. jeg hadde angstanfall senest igår.. jeg var redd og uroa i flere timer.. har også en del bryst/ hals smerter i forbindelse med dette, klarer ikke å slappe av i kroppen.. trenger råd og tips til hvordan å komme ut av denne vonde sirkelen.. Anonymkode: ce52f...36a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 Snakk med fastlegen din og få henvisning til psykolog. For meg hjelper rutiner og nok søvn. Det er ikke så lett, men prøv å hold deg opptatt slik at du ikke får så mye tid til å tenke på angsten. Anonymkode: 70aad...744 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 Tips: - snakk med venninne-familie-fastlege. Ikke hold det inne i deg, gjør vondt verre. - Trening/natur/dyr. Gjør noe du er glad i og mestrer. Utfordre deg selv. - Gå til legen og diskutér medisin. Vil ikke anbefale deg antidepressiva hvis du er veldig ung (under 25 år). Du kan be om hendvisnig til psykolog men de har ofte lange ventelister. Søk om kommunen din har et tilbud som heter rask psykisk helsehjelp. Det er gratis og du kommer raskt til. Sender deg en god klem og lykke til! Anonymkode: 20897...222 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 Bare lurer. Har alle på dette forumet angst, depresjoner, paranoia eller er psykisk syke på noen annen måte? Alle har jo angst en gang i blandt, er litt triste osv. uten at det nødvendigvis er noen diagnose. Anonymkode: f259b...2dc
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tips: - snakk med venninne-familie-fastlege. Ikke hold det inne i deg, gjør vondt verre. - Trening/natur/dyr. Gjør noe du er glad i og mestrer. Utfordre deg selv. - Gå til legen og diskutér medisin. Vil ikke anbefale deg antidepressiva hvis du er veldig ung (under 25 år). Du kan be om hendvisnig til psykolog men de har ofte lange ventelister. Søk om kommunen din har et tilbud som heter rask psykisk helsehjelp. Det er gratis og du kommer raskt til. Sender deg en god klem og lykke til! Anonymkode: 20897...222 Takk for gode tips! :) Det hadde kanskje vært lurt å snakket med noen om det, noen som har kunnskap. Anonymkode: ce52f...36a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #6 Skrevet 1. august 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snakk med fastlegen din og få henvisning til psykolog. For meg hjelper rutiner og nok søvn. Det er ikke så lett, men prøv å hold deg opptatt slik at du ikke får så mye tid til å tenke på angsten. Anonymkode: 70aad...744 Det er ikke lett nei, prøver å holde meg opptatt men angsten er der fortsatt.. psykolog kunne kanskje hjelpt ja.. Anonymkode: ce52f...36a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #7 Skrevet 1. august 2018 Fikk du ikke nok tips i den andre tråden du lagde? Anonymkode: 009f1...667
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #8 Skrevet 1. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du ikke nok tips i den andre tråden du lagde? Anonymkode: 009f1...667 Jo absolutt! Greia var at da jeg lagde denne tråden, trodde jeg ikke at den blei publisert fordi jeg fant det ikke. Derfor laget jeg en ny tråd, men så nå etterhver at denne tråden ble publisert. Anonymkode: ce52f...36a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #9 Skrevet 1. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo absolutt! Greia var at da jeg lagde denne tråden, trodde jeg ikke at den blei publisert fordi jeg fant det ikke. Derfor laget jeg en ny tråd, men så nå etterhver at denne tråden ble publisert. Anonymkode: ce52f...36a Be adm/mod om å slå dem sammen, send en en pm Anonymkode: 009f1...667
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #10 Skrevet 1. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Be adm/mod om å slå dem sammen, send en en pm Anonymkode: 009f1...667 Det tenkte jeg ikke på faktisk, men sendte meld til de nå Anonymkode: ce52f...36a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå