AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Del Skrevet 1. august 2018 Jeg vil gjerne stenge og/eller få slettet noen kommentarer fra en tråd som har sport helt av, men jeg vet ikke helt hvordan jeg kommer i kontakt med administrator eller moderator. Litt hjelp? Anonymkode: e27fc...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #2 Del Skrevet 1. august 2018 Du kan sende PM. Anonymkode: ff48c...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #3 Del Skrevet 1. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan sende PM. Anonymkode: ff48c...eae Hvor finner jeg de da? Er det en liste eller noe? Er ny bruker, så er ikke helt inneforstått med det, dessverre. Anonymkode: e27fc...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #4 Del Skrevet 1. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil gjerne stenge og/eller få slettet noen kommentarer fra en tråd som har sport helt av, men jeg vet ikke helt hvordan jeg kommer i kontakt med administrator eller moderator. Litt hjelp? Anonymkode: e27fc...b03 Kan du ikke bruke rapporteringsfunksjonen da? Klikk på «rapporter» også kommer det opp en rute der du kan beskrive det du mener er et problem. Anonymkode: 567d5...fff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Del Skrevet 1. august 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Kan du ikke bruke rapporteringsfunksjonen da? Klikk på «rapporter» også kommer det opp en rute der du kan beskrive det du mener er et problem. Anonymkode: 567d5...fff Det har jeg allerede gjort, men har fremdeles ikke fått kontakt med dem. Derfor lurer jeg på om det finnes en mer direkte måte å kontakte dem på. Syns det er litt snodig at det skal være så vanskelig, ettersom det er en populær tråd og flere blir utsatt for personangrep der. Anonymkode: e27fc...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 1. august 2018 #6 Del Skrevet 1. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg allerede gjort, men har fremdeles ikke fått kontakt med dem. Derfor lurer jeg på om det finnes en mer direkte måte å kontakte dem på. Syns det er litt snodig at det skal være så vanskelig, ettersom det er en populær tråd og flere blir utsatt for personangrep der. Anonymkode: e27fc...b03 Skriv til @Yvonne eller @Edie eller @Papirfly det var de jeg kom på ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #7 Del Skrevet 1. august 2018 4 minutter siden, miss summers said: Skriv til @Yvonne eller @Edie eller @Papirfly det var de jeg kom på ☺️ Tusen hjertelig takk! Anonymkode: e27fc...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå