Gå til innhold

Hvordan kontakte admin/moderator?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne stenge og/eller få slettet noen kommentarer fra en tråd som har sport helt av, men jeg vet ikke helt hvordan jeg kommer i kontakt med administrator eller moderator. Litt hjelp?

Anonymkode: e27fc...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan sende PM.

Anonymkode: ff48c...eae

Hvor finner jeg de da? Er det en liste eller noe? Er ny bruker, så er ikke helt inneforstått med det, dessverre.

Anonymkode: e27fc...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne stenge og/eller få slettet noen kommentarer fra en tråd som har sport helt av, men jeg vet ikke helt hvordan jeg kommer i kontakt med administrator eller moderator. Litt hjelp?

Anonymkode: e27fc...b03

Kan du ikke bruke rapporteringsfunksjonen da? Klikk på «rapporter» også kommer det opp en rute der du kan beskrive det du mener er et problem. 

Anonymkode: 567d5...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kan du ikke bruke rapporteringsfunksjonen da? Klikk på «rapporter» også kommer det opp en rute der du kan beskrive det du mener er et problem. 

Anonymkode: 567d5...fff

Det har jeg allerede gjort, men har fremdeles ikke fått kontakt med dem. Derfor lurer jeg på om det finnes en mer direkte måte å kontakte dem på. Syns det er litt snodig at det skal være så vanskelig, ettersom det er en populær tråd og flere blir utsatt for personangrep der.

Anonymkode: e27fc...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg allerede gjort, men har fremdeles ikke fått kontakt med dem. Derfor lurer jeg på om det finnes en mer direkte måte å kontakte dem på. Syns det er litt snodig at det skal være så vanskelig, ettersom det er en populær tråd og flere blir utsatt for personangrep der.

Anonymkode: e27fc...b03

Skriv til @Yvonne eller @Edie eller @Papirfly 

det var de jeg kom på ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, miss summers said:

Skriv til @Yvonne eller @Edie eller @Papirfly 

det var de jeg kom på ☺️

Tusen hjertelig takk!

Anonymkode: e27fc...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...