AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #1 Skrevet 1. august 2018 Jeg skal på første date på mandag, og planen er båttur..... Nå spurte han om jeg ville overnatte (har to lugarer i båten) Av praktiske hensyn gjør det ting mye lettere, vi kan reise noe lengee, jeg slipper å ta taxi hjem fra et eller annet sted vi legger til. Men holymoly....hva om det er superkleint, og jeg vet at jeg må være der helt til i morgen hehe...... Vi er begge to voksne. 35-ish Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 65896...988
Tøytigern Skrevet 1. august 2018 #2 Skrevet 1. august 2018 (endret) Overnattet. Du er ikke 19 år lenger. Blir det superkleint får dere heller dra hjem, igjen. Endret 1. august 2018 av Tøytigern 6
Teethgrinding Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 Kjenner dere hverandre? Har dere møttes før? Er det alkohol involvert? Høres ut som en potensielt farlig situasjon. 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 4 timer siden, Arcturus skrev: Kjenner dere hverandre? Har dere møttes før? Er det alkohol involvert? Høres ut som en potensielt farlig situasjon. Vi kjenner hverandre ikke annet enn via nett, så vi har ikke møttes før. Vi skal jo spise middag, så håper det blir vin til maten, men ikke flatfyll hehe. Vi skal ut med båt, men skal ligge et sted der det også er andre mennesker..... Anonymkode: 65896...988
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 5 hours ago, Arcturus said: Kjenner dere hverandre? Har dere møttes før? Er det alkohol involvert? Høres ut som en potensielt farlig situasjon. Skal man unngå alle "potensielt farlige situasjoner" så er det mye her i livet man ikke kan gjøre gitt... Anonymkode: 31cb9...65a 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #6 Skrevet 1. august 2018 Hadde aldri gjort det nei. Hverken latt meg isolere slik eller dratt hjem til noen på første date. Anonymkode: 30aed...a74 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #7 Skrevet 1. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal på første date på mandag, og planen er båttur..... Nå spurte han om jeg ville overnatte (har to lugarer i båten) Av praktiske hensyn gjør det ting mye lettere, vi kan reise noe lengee, jeg slipper å ta taxi hjem fra et eller annet sted vi legger til. Men holymoly....hva om det er superkleint, og jeg vet at jeg må være der helt til i morgen hehe...... Vi er begge to voksne. 35-ish Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 65896...988 Jeg hadde dratt på båttur og knullet. Anonymkode: e0111...05a 9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #8 Skrevet 1. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal man unngå alle "potensielt farlige situasjoner" så er det mye her i livet man ikke kan gjøre gitt... Anonymkode: 31cb9...65a Ja, det ER mye man ikke bør gjøre her i livet. Sånn er det jo bare. Å isolere seg i en båt med en fremmed mann er en av dem. Anonymkode: cf935...6e8 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #9 Skrevet 1. august 2018 Når jeg møtte det som idag er samboren min, hadde vi kun snakket på sosiale medier.. Vi dro på kino, spiste middag, liten rolig fest hos noen venner av han, også overnattet jeg! Er stemningen rett blir det ikke kleit ☺️ For min del kunne det ikke vært en bedre første date 😍 Anonymkode: cc2e5...a67
Gjest Overrasket Skrevet 1. august 2018 #10 Skrevet 1. august 2018 Jeg hadde dratt, men nå er jo jeg mann og som regel i en litt mindre utsatt posisjon. Dog vil jeg si at når en person forsøker å gjøre slikt ufarlig ved å si "jeg har flere soverom altså så du er såååå trygg" så mener vedkommende som regel (dog ikke alltid) å si "men jeg håper jo du ikke bruker det andre soverommet, da".
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #11 Skrevet 1. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg møtte det som idag er samboren min, hadde vi kun snakket på sosiale medier.. Vi dro på kino, spiste middag, liten rolig fest hos noen venner av han, også overnattet jeg! Er stemningen rett blir det ikke kleit ☺️ For min del kunne det ikke vært en bedre første date 😍 Anonymkode: cc2e5...a67 Det er forskjell på å finne ut etterhvert at man vil overnatte, etter at man har møttes, enn å bestemme på forhånd at man skal overnatte. Anonymkode: cf935...6e8 6
annebanane Skrevet 1. august 2018 #12 Skrevet 1. august 2018 (endret) . Endret 21. mai av annebanane 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #13 Skrevet 1. august 2018 Hadde ikke villet dratt på båttur på første date i det heletatt. Da er man "låst" til å være der til den andre finner det for godt å slippe deg i land igjen. Selv om man har god kontakt på nettet betyr ikke det at det er det samme når man møtes, det kan potensielt bli superkleint, og da er det greit å kunne dra når man vil. I tillegg til at man aldri vet hva man faktisk møter, hvem kan hjelpe deg om dere er midt ute på vannet? Det er noe helt annet å møtes, for å så la ting utvikle seg til at du kanskje overnatter om det føles riktig enn å avtale på forhånd at du skal overnatte. Har du vært på andre første dater der du kun har hatt kontakt på nettet i forkant? vet du hva du går til i så måte? Anonymkode: 41525...451 2
Morpheus Skrevet 1. august 2018 #14 Skrevet 1. august 2018 Så lenge det ikke er en ubåt. Så synes jeg du skulle bli med han på tur 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #15 Skrevet 1. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde ikke villet dratt på båttur på første date i det heletatt. Da er man "låst" til å være der til den andre finner det for godt å slippe deg i land igjen. Selv om man har god kontakt på nettet betyr ikke det at det er det samme når man møtes, det kan potensielt bli superkleint, og da er det greit å kunne dra når man vil. I tillegg til at man aldri vet hva man faktisk møter, hvem kan hjelpe deg om dere er midt ute på vannet? Det er noe helt annet å møtes, for å så la ting utvikle seg til at du kanskje overnatter om det føles riktig enn å avtale på forhånd at du skal overnatte. Har du vært på andre første dater der du kun har hatt kontakt på nettet i forkant? vet du hva du går til i så måte? Anonymkode: 41525...451 Helt enig! Er selv over 35, men første date er alltid offentlig! Anonymkode: aac04...f10 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #16 Skrevet 1. august 2018 Syntes det høres litt i overkant ut som første date. For kvinner er sikkerheten et element, men det er i det store og hele lav sannsynlighet for at man skal tilstøtes noe, så jeg ville ikke vært så bekymret. Derimot kan det jo bli kleint for begge om man ikke finner kjemien med et så forpliktende opplegg første gangen. Anonymkode: 59c85...753 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #17 Skrevet 1. august 2018 Hadde aldri gjort det. Hadde en tur på 2-3 timer med en og det var mer enn nok. Vil aldri sette meg selv i samme situasjon igjen med en heg aldri har møtt før. Anonymkode: 42f7e...be0 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #18 Skrevet 1. august 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi kjenner hverandre ikke annet enn via nett, så vi har ikke møttes før. Anonymkode: 65896...988 Nei, nei. Det hadde jeg aldri i livet gjort. En første date er en kaffe på en cafe eller et glass vin på en bar. Du aner jo ikke hvem denne mannen er. Om det ikke er farlig, så er det jo uansett potensielt ubehagelig. Anonymkode: 4a7b7...78b 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #19 Skrevet 1. august 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du vært på andre første dater der du kun har hatt kontakt på nettet i forkant? vet du hva du går til i så måte? Ja det har jeg, så er ikke ukjent med det..... Hvis det bare er kleint, så merker vi det begge to, og vi har blitt enige om at vi da bare drar "hjem" og tenker jaja! 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 41525...451 Anonymkode: 65896...988
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #20 Skrevet 1. august 2018 Hadde ikke gjort det, ville absolutt ha tatt en "sjekk", altså en kortere og lettere førstedate, for å så gjøre dette til evt date nr 2. Anonymkode: 7875d...327 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå