AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #21 Skrevet 1. august 2018 15 hours ago, AnonymBruker said: Det er en parfyme jeg virkelig hater, og dessverre bruker mange menn den. Står helt stille nå så jeg kommer ikke på hva den heter. Anonymkode: 754a5...2e3 1 Million? Anonymkode: 7a1ee...2cc
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #22 Skrevet 1. august 2018 Uff, kan ikke huske at jeg har kjent parfymelukt fra en mann og tenkt noe positivt om det. Mannen bruker aldri parfyme og jeg misliker den lukten som minnr mistenkelig om gift som parfyme gir. Har troa på at om den biologiske kjemien er der vil den naturlige lukten være mer tiltrekkende. Så lenge man ikke stinker av svette, selvsagt. Anonymkode: 9f762...45a 2
Elaine Marley Skrevet 1. august 2018 #23 Skrevet 1. august 2018 Litt er greit, men trenger ikke å lukte som om man har mistet alle parfymeflaskene i et parfymeri på gulvet og rullet seg i det etterpå. Det viktigste er at han har god hygiene, og den naturlige lukten av mann er ganske god den også 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #24 Skrevet 2. august 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Ny svette lukter ikke. Og har aldri hørt noen si at de liker svettelukt. Og at man kan like en mann som er litt svett etter å ha hatt sex med deg betyr ikke at man generelt liker svette menn. Anonymkode: 98a39...aed Det er nok ferromoner han egentlig mener. Som er en kroppslukt som trigger seksuelle følelser på et underbevisst nivå i mennesker akkurat som det også gjør blant de fleste dyrearter. Anonymkode: 675ab...c96 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #25 Skrevet 2. august 2018 On 8/1/2018 at 2:07 AM, AnonymBruker said: Det er en parfyme jeg virkelig hater, og dessverre bruker mange menn den. Står helt stille nå så jeg kommer ikke på hva den heter. Anonymkode: 754a5...2e3 Kanskje en voks? Jeg hater lukten av en voks mange menn bruker. Anonymkode: 9a698...c37 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #26 Skrevet 2. august 2018 L'homme fra YSL er den beste herreparfymen. Dessverre lukter mange herreparfymer ikke spesielt godt, og mange bruker for mye av det de bruker. Noen gir også dårlige vibber, som Jean Paul Gautier som lukter "pakistaner", ettersom det er så mange av dem som bruker den. Anonymkode: 50d40...434 1
SunnivaOslo Skrevet 2. august 2018 #27 Skrevet 2. august 2018 På 1.8.2018 den 13.56, AnonymBruker skrev: Deilig å kjenne en liten dunst av parfyme når jeg klemmer han ❤️ Men det er veldig mange menn som kjører på med ikke bare 1, men 2-3-4-5 sprut med parfyme fordelt over hals bryst og klær. Det må dere slutte med Anonymkode: 30c56...310 Uff ja helt enig. Er nesten sånn at man må holde seg for nesa til tider.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #28 Skrevet 2. august 2018 Jeg setter pris på en velduftende mann:) Jeg har dog ikke noen favoritt. Men jeg har en litt fjern kollega som jeg ser jevnlig men litt sjeldent, og jeg har så lyst å spørre hva slags parfyme han har for jeg har lyst å snorte hele ham Men som noen andre nevner; naturlig lukt er også fint, ikke som i sur svette, men ja. Og for guds skyld; ikke bruk for mye parfyme, det er kjempeekkelt! Anonymkode: 45253...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå