AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 hvor mye betyr parfymen du lukter på en han skapning for at du blir tiltrukket av han? og hvilken parfyme er det? Anonymkode: dfd33...925
Gjest Mass Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Jeg liker det veldig godt om han dufter av parfyme, men ikke hver dag. Viss det er sterk duft. Jeg har en favoritt faktisk, men jeg aner ikke hva den heter. Bare kjenner igjen duften når jeg lukter den.
Xcase33 Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 28 minutter siden, AnonymBruker said: hvor mye betyr parfymen du lukter på en han skapning for at du blir tiltrukket av han? og hvilken parfyme er det? Anonymkode: dfd33...925 Hva forventer du her egentlig ? er det siste x`n i ligningen du trenger dette ? 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 Det er en parfyme jeg virkelig hater, og dessverre bruker mange menn den. Står helt stille nå så jeg kommer ikke på hva den heter. Anonymkode: 754a5...2e3 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 Mye. Unngår menn som lukter parfyme/after shave/sterk deodorant. Anonymkode: a54fd...800 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #6 Skrevet 1. august 2018 Han jeg liker bruker heldigvis en av de parfymene jeg foretrekker på menn, og da blir han jo ekstra kjekk. Anonymkode: 38bad...d05 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #7 Skrevet 1. august 2018 Pulevennen min bruker en helt fantastisk parfyme som jeg blir vill av, og det vet han så han bruker den hver gang vi møtes. Jeg vil dessverre ikke si hva den heter i tilfelle han skulle lurke her😂 norge er et lite land! Alt av Armani er også good🙂 Anonymkode: 98ee9...12c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #8 Skrevet 1. august 2018 Jeg blir skikkelig kåt av rett parfyme på menn. Skjer innimellom i kø i butikken og allting 🙈 Ralph Lauren Polo Sport blant annet. Den gjør meg gal! Hilsen kvinne 34 år. Anonymkode: 6eacb...a62 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #9 Skrevet 1. august 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir skikkelig kåt av rett parfyme på menn. Skjer innimellom i kø i butikken og allting 🙈 Ralph Lauren Polo Sport blant annet. Den gjør meg gal! Hilsen kvinne 34 år. Anonymkode: 6eacb...a62 Det skjer meg og! Kjenner lukta, prøver å finne ut hvilken mann det er, dagdrømmer litt om han ser ok ut😂 Anonymkode: 98ee9...12c 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #10 Skrevet 1. august 2018 Vet av erfaring at de fleste damer setter pris på litt svettelukt. Anonymkode: 5c399...cea
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #11 Skrevet 1. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet av erfaring at de fleste damer setter pris på litt svettelukt. Anonymkode: 5c399...cea *ny svettelukt. Som i når han puler deg heftig og blir svett av det. Ikke sur svette. Anonymkode: 98ee9...12c 7
annebanane Skrevet 1. august 2018 #12 Skrevet 1. august 2018 (endret) Parfymen/aftershaven er oftere det som gjør at jeg blir mindre tiltrukket enn tiltrukket fordi den er så sterk eller minner meg om lukter fra barndommen som gjør meg kvalm. Axe, old spice og noen hugo boss-parfymer sliter jeg med når det lukter mye. En del herreparfymer er også så "tunge". Unngå gjerne disse. Men er det et svakt hint av en lettere sommerlig parfyme når jeg klemmer en mann er det bra. Gir ikke nødvendigvis mer interesse, men holder klart på interessen av å være nær han. Endret 15. oktober 2022 av annebanane 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #13 Skrevet 1. august 2018 Kroppslukten er viktigere enn parfyme. Og bruk av mye og sterk parfyme/aftershave er ikke godt. Det holder med en liten anelse av en lett duft som passer han (husk at parfymer lukter helt forskjellig på forskjellige personer). Egentlig syns jeg deodorant holder lenge. Så nei, parfymen betyr svært lite, så lenge den brukes med måte. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet av erfaring at de fleste damer setter pris på litt svettelukt. Anonymkode: 5c399...cea 2 timer siden, AnonymBruker skrev: *ny svettelukt. Som i når han puler deg heftig og blir svett av det. Ikke sur svette. Anonymkode: 98ee9...12c Ny svette lukter ikke. Og har aldri hørt noen si at de liker svettelukt. Og at man kan like en mann som er litt svett etter å ha hatt sex med deg betyr ikke at man generelt liker svette menn. Anonymkode: 98a39...aed 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #14 Skrevet 1. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kroppslukten er viktigere enn parfyme. Og bruk av mye og sterk parfyme/aftershave er ikke godt. Det holder med en liten anelse av en lett duft som passer han (husk at parfymer lukter helt forskjellig på forskjellige personer). Egentlig syns jeg deodorant holder lenge. Så nei, parfymen betyr svært lite, så lenge den brukes med måte. Ny svette lukter ikke. Og har aldri hørt noen si at de liker svettelukt. Og at man kan like en mann som er litt svett etter å ha hatt sex med deg betyr ikke at man generelt liker svette menn. Anonymkode: 98a39...aed Feromoner! Anonymkode: 98ee9...12c 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #15 Skrevet 1. august 2018 Deilig å kjenne en liten dunst av parfyme når jeg klemmer han ❤️ Men det er veldig mange menn som kjører på med ikke bare 1, men 2-3-4-5 sprut med parfyme fordelt over hals bryst og klær. Det må dere slutte med Anonymkode: 30c56...310 2
Gjest Minesveiper Skrevet 1. august 2018 #16 Skrevet 1. august 2018 Jeg tar på meg litt mest fordi jeg liker å lukte godt Liker ikke sterk parfyme så bruker en veldig mild en. Husker spesielt en hendelse for mange år siden hvor jeg gikk forbi en dame på skolen som jeg hadde utvekslet noen blikk med. Hun hadde på seg en veldig god parfyme og jeg ble skikkelig satt ut når jeg gikk forbi henne. Parfyme og lukt kan ha skikkelig effekt
Gjest hind Skrevet 1. august 2018 #17 Skrevet 1. august 2018 Jeg kan bli helt satt ut når jeg kommer nær en mann som har en deilig parfyme. Mmm......
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #18 Skrevet 1. august 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: hvor mye betyr parfymen du lukter på en han skapning for at du blir tiltrukket av han? og hvilken parfyme er det? Anonymkode: dfd33...925 Min favoritt er "Frisk og ren upafymert mann". "Sjøbad og solvarm", "Tur i regnvær" er også helt fantastiske dufter. Anonymkode: a396a...b6a 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #19 Skrevet 1. august 2018 Jeg liker best kroppslukt. Altså ikke svette, men hans naturlige lukt. Anonymkode: 1823e...4b9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #20 Skrevet 1. august 2018 Kan ikke lukte her. 😔 Anonymkode: e91f3...200
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå