Gå til innhold

Burde jeg foreslå sex til mannen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

Mannen min liker sex som er litt kinky og på kanten. Det gjør jeg også, men har vært litt tilbakeholden. Men jeg har lyst til å slå ut håret, har til og med lyst til å foreslå ting.. jeg tør ikke helt. Hvordan gjør man det? Hva tenker menn om kona deres plutselig skal foreslå slike ting? Er det negativt? 

Jeg har igjen jeg snakker med om sex og sånt, så må bare vite hva er greit og ikke, uten å flaue meg ut foran mannen min. 

Anonymkode: 63474...f67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten brukte over 1 år på å finne ut at vi likte SM. Det kom i små doser, litt spanking, kveling og slikt kos på en måte, også kom binding osv etterhvert

Anonymkode: 58df1...154

Skrevet

For min del er slike samtaler bare positive. Det viser at hun er mer komfortabel med meg. Dessuten er det alltid spennende å høre hva partner virkelig tenner på. Hvordan man går fram avhenger jo veldig av mannen. Hvordan er han når det gjelder å snakke om slik? Han har tydeligvis allerede gitt inntrykk av å være kinky, så da vil jeg tro det blir en enkel samtale. Det går jo an å starte litt pent, om du er usikker på reaksjonen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Legg det frem slik du gjør her, så han ikke tenker at det er et plutselig innfall du har fått fra elskeren din. 🙂

Anonymkode: 2fba0...c49

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke helt kjønnese hvorfor han skulle synes at det er negativt. Med mindre han er meget (!) konservativ så vil jeg tro at han synes det er veldig positivt at du foreslår ting du har lyst til å prøve.

Han har giftet seg med deg, han har altså sagt at han vil tilbringe resten av livet sammen med deg. Det vil si at han vil dele alle sure promper, alle magesjauer, alle tabber og flauser med deg. Han vil også gnikke kjønnsorganene sine sammen med dine resten av livet. Å snakke om hva dere liker burde derfor ikke være flaut i det hele tatt :).

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 9ffce...b3f

• Liker 1
Skrevet

Det hadde vært helt supert!

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på. Det kommer hen til å like. Sex i bare samme stilling med orgasme jag er kjedelig. 

Anonymkode: 38ca1...6bb

AnonymBruker
Skrevet

Takker for innspill. 

Både jeg og han er konservative, men han er ikke det på soverommet. Jeg klarer ikke løsne meg i det hele tatt. Jeg tør ikke si ting, bare skrive. Vi liker litt bdsm, han har gitt sagt at han vil litt mer spesielt enn det vi gjør nå, og jeg har sagt ok (vil det veldig gjerne). Han sier han elsker at jeg kommer med forslag, men jeg tør jo ikke ytre ordene. Blir bare så flau. Eneste jeg har tord å si "gå på nettet og bestill hva du vil av leker". 

Han sier han ikke vil dømme meg, men jeg føler meg two faced når jeg foreslår slike ting. Utenfor soverommet er man ordentlig og "bra", men blir kåting innenfor veggene liksom. 

Oj det ble mye  ...

Anonymkode: 63474...f67

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok slik med de aller fleste, det som skjer innenfor huset er ofte helt annet en det som vises utad. Kjør på, bruk det en har i huset, slips , tørkle eller fleece hals for øyenbind, mansjetter med borrelås er praktiske. Nugatti, isklump, vin kyss. Spontan suging er topp eller bli vekket med avsuging. Eller, idag er pikken din, min så jeg skal kose meg med, om du liker det så er det pluss til deg, men iutgangspungtet er den min i kveld. Kombiner slik du ønsker. 

Anonymkode: aeaac...b30

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har blitt møtt med forslag av partnere, og har blitt kjempeglad. Glad for forslagene, og glad for at hun beveger seg ut av komfortsonen seksuelt. 

Jeg sier at jeg er klar for å prøve veldig mye. Det som begge liker, vil bli (eller har blitt) en del av repertoaret, mens noen ting ikke blir en stor hit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...