AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Altså ikke i selve puppen, men i området midt mellom puppen og kragebeinet. Den er hard, ikke bevegelig, ikke øm/vond. Har vært øm i området der tidligere i sommer før jeg oppdaga kulen. Den er ikke veldig stor. Er dette et vanlig sted å få en kul da? Har ikke erfaring med lymfeknuter, fettkuler, cyster, svulster eller noe som helst. Jeg er 37 år om det har noe å si. Anonymkode: 2978e...9ff
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Der er absolutt INGEN her på forum som kan vite hva det er. Ring fastlegen i morgen og få ta en sjekk! Verdt å være sikkert. Anonymkode: 558b0...b1e 3
Cata Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Uansett hva det er eller ikke er. Det er lurt å få det sjekket. Kuler som popper ut er på generelt grunnlag lurt å få undersøkt, selv om de oftest er helt ufarlige. 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 Klart jeg skal til legen, men har ikke fått time før om to uker. Greit å vite om noen har erfaringer med lignende, eller om jeg er alene i verden. Anonymkode: 2978e...9ff
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 42 minutter siden, AnonymBruker said: Klart jeg skal til legen, men har ikke fått time før om to uker. Greit å vite om noen har erfaringer med lignende, eller om jeg er alene i verden. Anonymkode: 2978e...9ff Da ville jeg bedt om direkte henvisning til BDS. Ville ikke ventet 14 dager med en kul Anonymkode: b0ad0...7e9 2
Agathe Skrevet 31. juli 2018 #6 Skrevet 31. juli 2018 Dette kan være et idiotspørsmål, men det er ikke et ribbein du kjenner? Det høres ikke ut som om den er i selve brystet? Så vet ikke om man har brystvev så høyt opp som man kan få kreft i, du har ingen kuler i selve brystet da? Og så tenker jeg det at å gå og vente i to uker går bra for hvis det skulle være det verste så skjer det kke så fryktelig mye i en kul på to uker, det er verst for psyken, men hvis du syns det er helt uutholdelig så kan du be om å få en hastetime på dagen.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #7 Skrevet 31. juli 2018 Dette er du nødt til å få time til snarest, to uker er ikke godt nok. Hvis ikke de kan finne time på legekontoret før den tid så gå privat dersom du har mulighet til det. Anonymkode: a3713...1e1
isw Skrevet 31. juli 2018 #8 Skrevet 31. juli 2018 Dette haster ikke over natten, eller som i legevakt, men jeg synes to uker er litt lenge. Hvis du har en fastlege med så lang ventetid ville jeg vurdert å bytte.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #9 Skrevet 1. august 2018 Takker for svar. Fikk time i morgen istedet:) TS Anonymkode: 2978e...9ff 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2018 #10 Skrevet 29. august 2018 TS her I morgen skal jeg til BDS til trippeldiagnostisk undersøkelse. Siden sist har jeg funnet enda en kul som ligger i selve brystet. Jeg har en dårlig følelse. Anonymkode: 2978e...9ff
AnonymBruker Skrevet 30. august 2018 #12 Skrevet 30. august 2018 På 29.08.2018 den 8.22, AnonymBruker skrev: TS her I morgen skal jeg til BDS til trippeldiagnostisk undersøkelse. Siden sist har jeg funnet enda en kul som ligger i selve brystet. Jeg har en dårlig følelse. Anonymkode: 2978e...9ff Hei TS. Håper det gikk bra dag. Jeg har hatt brystkreft for 4 år siden, er 39 år nå. Vil bare si at det gikk helt fint det og, er helt frisk i dag Håper jo selvfølgelig at det ikke er noe, heldigvis ikke alle kuler som er kreft. Anonymkode: 84c52...ead
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå