Mhl Skrevet 31. juli 2018 #1 Skrevet 31. juli 2018 Jeg har da i det siste tiden virkelig hatt problemer med mørke flekker/prikker rundt nakke/hals området, det begynte som ganske svakt, nå kan det bli ekstremt mørke og noen dager lyse/normale, etter jeg da ble mer oppmerksom på dette lå jeg også merke til at jeg har det samme probleme mellom og ender brystene mine, armhulene og underlivet! Dette er noe som skremmer meg så utrolig! Må jeg leve med dette? Søkte dette på nettet, eneste jeg kom fram til var diabetes, men dro til legen å hun utelukket dette, legen min har ikke pratet noe mer om det, å jeg er 18, det er sommer, jeg vil ha på lette klær, nå må jeg rett og slett sjule kroppen min! Har noen erfaring? Vet dere om hva som kan hjelpe på? setter viiiirkelig stor pris på svar da dette faktisk tar over livet mitt😩 lå til bilde i nakke området som jeg misliker mest!
Rosatoast Skrevet 31. juli 2018 #2 Skrevet 31. juli 2018 Ser ut som pigmentflekker. Eller har du brukt noen kremer i det siste? Jeg bruker en spesiell selvbruning noen ganger, hvis jeg svetter eller blir klam så kan den gi sånne skjollete flekker i huden. Uansett så er det ikke farlig. Søk på google etter pigmentflekker.
Mhl Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2018 Har tenkt på det selv Rosatoast, jeg er overvektig å har litt fett som kan "klemmes" har du noe tips til å få det vekk? bruker ingen kremer på det området, er redd kanskje det forverrer seg? takk for svar!!
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 On the other hand, chronic sun damage to the skin as well as normal skin aging can cause the appearance of brownish spots on the skin, called lentigo, which might be what is going on. If the brown discoloration is lower down below your jaw, in the folds or creases of your neck, then it could be a condition called acanthosis nigricans, which typically is a brownish discoloration of the skin that is associated with the metabolic syndrome (high blood glucose levels, high blood pressure, and being overweight). Anonymkode: 30763...a88 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #5 Skrevet 31. juli 2018 acanthosis nigricans? Anonymkode: 2bfcb...026 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #6 Skrevet 31. juli 2018 Kanskje en tur til legen hadde gjort seg? Anonymkode: 124c5...1dc
Mhl Skrevet 31. juli 2018 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2018 Har dratt til legen, hun har utelukket diabetes, hun jeg har nå er bare vikar, så skal selvfølgelig dit tilbake når min fastlege er der
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #8 Skrevet 31. juli 2018 Det er helt vanlig, pigmentflekker. UFARLIG Anonymkode: 11959...e5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå