Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg bestilte en skolepc (macbook air) i begynnelsen av juli og fikk den for 5 dager siden. Etter to dager skulle jeg lade den for første gang. Laderen funket, men senere da jeg skulle sette laderen i igjen, sluttet den å funke. Dagen etter på funket den igjen, men så falt ledningen ut, da jeg skulle ta laderen i igjen funket den ikke igjen. Og slik har den fortsatt vært. Viften på macen kjører full hastighet hele tiden, jeg bruker ingen tunge progammer, bare youtube og spotify. Dette er utrolig forstyrrende og jeg vet ikke om det skal være sånn. Hva skal jeg gjøre? Hva er problemet?

Anonymkode: c81df...f95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du klager og ber om å få en ny. Det skal ikke være slik, du har fått et mangadsprodukt. Min mac air er 10 år og lader fremdeles som den skal, og jeg hører aldri noe til viften.

Anonymkode: 5f35b...af4

• Liker 1
Skrevet
På 31.7.2018 den 16.06, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg bestilte en skolepc (macbook air) i begynnelsen av juli og fikk den for 5 dager siden. Etter to dager skulle jeg lade den for første gang. Laderen funket, men senere da jeg skulle sette laderen i igjen, sluttet den å funke. Dagen etter på funket den igjen, men så falt ledningen ut, da jeg skulle ta laderen i igjen funket den ikke igjen. Og slik har den fortsatt vært. Viften på macen kjører full hastighet hele tiden, jeg bruker ingen tunge progammer, bare youtube og spotify. Dette er utrolig forstyrrende og jeg vet ikke om det skal være sånn. Hva skal jeg gjøre? Hva er problemet?

Anonymkode: c81df...f95

Er du sikker på at kontaktflaten på ladepunkt ikke har noe som forstyrrer? Har aldri hatt problemm med den. Og den må også stå på hardt/fast underlag slik at kontakt ikke vippes på slik at den ikke får kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...