Gå til innhold

Rare navn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Meivy er det "rareste" navnet jeg har hørt de siste årene, men hun jeg kjenner passer navnet, og etter litt tilvenning synes jeg nesten at det er pent. 

Anonymkode: 9cc70...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Brøleapen skrev:

Hmmm, jeg kan gi deg noen pekere du kan Google videre.. Vi hadde en krig i Europa sånn på begynnelsen av 1940 tallet. Noen som bidro stekt til denne, var en gruppe som kalte seg nazister. De var ganske opptatt av den ARISKE rase... Det har også dukket opp noen figurer i den senere tid, som sier de er nynazister, som også er ganske «artige»

Som på engelsk skrives Aryan eller (aryan race) Si de høyt, også sier du Arian høyt etterpå. Også kan du etterpå Google Aryan Nations, og sjekke hva de står for.

Så konklusjonen min er at kaller du ungen din for Arian er du enten nazist eller totalt historieløs, eventuelt dum som et brød fordi du ikke tar koblingen....

 

Arian kommer av "Aryan" som er gammelpersisk for "iraner". Det er et veldig vanlig navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i nyfødtsidene i lokalavisa at noen hadde kalt ungen sin Milia. Bare å glede seg til de kvisete tenårene? Tror flere med fordel kunne gjort et kjapt googlesøk før de bestemte seg for navn. 

For den saks skyld; Vet om ei som ikke klarte å bestemme seg om ungen skulle hete Mali eller Alice. Da ble det Malice. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, deadmansmarionet skrev:

 

For den saks skyld; Vet om ei som ikke klarte å bestemme seg om ungen skulle hete Mali eller Alice. Da ble det Malice. 

Dette nekter jeg faktisk å tro på! Må være en myte på linje med Lydia Nalen o.l.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ullvott skrev:

Dette nekter jeg faktisk å tro på! Må være en myte på linje med Lydia Nalen o.l.

Trist, men sant... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 år senere...

Sluggfrid, vorthild og penisanna er det rareste jeg har hørt

Anonymkode: 4c844...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp i en FB-gruppe, der ei spurte om spesielle navn, at ei svarte "Crabbe Leander og Nikken Amaadeus heter mine 💙💙💙💙". Crabbe?! 

Anonymkode: bc861...3a4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olian. Trodde lenge han Ole Jan, før han dukket opp på Facebook som Olian. Ikke stygt navn , men har bare aldri hørt det før 

Anonymkode: b8b54...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leste nettopp i en FB-gruppe, der ei spurte om spesielle navn, at ei svarte "Crabbe Leander og Nikken Amaadeus heter mine 💙💙💙💙". Crabbe?! 

Anonymkode: bc861...3a4

CRABBE?!😂😂😂😂 Skal meste hete Zcampy?

Vet om en som heter Methine. Synes den er ganske morsom. 

Anonymkode: 3f646...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...